Diyetim

0

sabah kalkınca 1 burdak su 2 tane kuru kayısı

KAHVALTI:2 dilim ekmek(tam buğday,kepekli yada çavdar)elin 4 parmağı kadar beyaz peynir 3-4 zeytin,1 tatlı kaşığı bal yada reçel,haftada2-3 kere yumurta şekersiz çay yada bitki çayı

            Kahvaltıya vaktim olmadığında 4 kaşık mısır gevreği yarım yağlı süt yada yarım simit+çay(simidin diğer yarısı ara öğünde yenecek

ARA ÖĞÜN:10 tane fındık yada badem veya 3-4 adet kuru meyve

ÖĞLE:7 kaşık susuz sebze yemeği veya 1 el büyüklüğünde et(balık,tavuk veya kırmızı et olabilir)+1 kase yoğurtveya cacık yada ayran+1 dilim ekmek+salata veya haşlanmış sebze(soslar serbest sadece 1 kaşık yağ)

             öğlen yemeğine imkan yoksa 2 dilim ekmek arası peynir+1 bardak ayran+bol salata

ARA ÖĞÜN:1 avuç leblebi veya nohut veya 3-4 adet grissini veya 1 büyük boy meyve

acıkıldığında 2-3 adet kuru meyve

AKŞAM:6 kaşık susuz sebze yemeği veya 1 el büyüklüğünde et(tavuk balık veya kırmızı et)+1 kase çorba veya 3-4 kaşık pilav+ 1 dilim ekmek+bol salata yada közlenmiş veya haşlanmış sebze+2 kaşık yoğurt

ARA ÖĞÜN:1 büyük boy meyve acıkıldığında havuç veya salatalık

GÜNDE 10 -12 BARDAK SU İÇİLECEK

 




Henüz yorum yazılmamış. İlk yorumlayan sen ol.

Yorum yapmak için üye ol