VE KADININ ARÇELİKLE İMTİHANI

5

Alınalı daha 2 yıl olmuş bir çamaşır makinem var.Yıkamaları temiz yapmıyor.Bu gerekçeyle servis talebinde bulundum.
Servis geldi.1. gelişte :deterjan bozuk olabilir dendi.
1.servis raporu:makineden yabancı cisim çıkartıldı(bu rapor sonra biz ısrarla istedik diye verildi imzamız da yok nitekim)
Sıkıntı devam ettiği için tekrar servis çağrısında bulundum.2.gelişte:makine sifon yapmış dendi yani suyu alırken bir yandan salıyor.Ve makinede çamaşırlar ıslandıkları kadar dönüp duruyorlar.
Netice:gider borusunu yükselttik.
Ama sorunum çözülmedi çamaşırlar sadece ıslak ve koku da var üstelik.
3.kez yapılan çağrı sonucu atölyeye alındı.Sıkıntı yok dendi getirildi.
Maalesef ben defalarca çağrı yapmama rağmen sonrasında yapabileceğimiz bir işlem yok cevabına muhatap kaldım.
Biraz düzelme olsa aramayacağım ama makinede yıkadığım çamaşırlar aynen kalıyor anne kv mmakinesinde çıkıyorlar.
Israrla aradım sonunda tekrar atölyeye alıp bizimle test yapmaya karar verdiler.Tabii bu süreçte yaşanan telefon trafiğinden cümleler tekrar edildi:niyetin ne senin kardeşim?
Velhasıl test için gittik yanımızda istenildiği gibi çamşırlar götürdük.Bu çıkmaz,bu olmaz.İki sweati makinede yıkamaya razı oldular.Biri bizm makinede diğeri diğer makinede.Atölyede de gereksiz tavırlara maruz kaldık.Eşimi sabrından dolayı takdir ettim bile diyebilirim. Önceki işlemlerle ilgili rapor istiyoruz yanıt:belki sen yırttın raporu! Eşim hiç verilmedi diyor telefonda yaptığı görüşmede raporun kendisine okunduğunu ama cisim falan çıkarılmadığını söylüyor. Servisteki bey : o adam burda yok diye böyle söylüyorsun adam burda olsa konuşamazdın cevabını veriyor.Eşim sadece cihazın çalıştırıldığını hiçbir yerin açılmadığını söylüyor adam inanmıyor.
Neyse tartışmalardan sonra seçilen kıyafetler biri bizim makinede diğeri orda bulunan başka bir makinede yıkanacak: önce leke çıkarıcı dökülüyor çitileniyor bir süre sonra atıldı makineye görevli eleman 40 derecede çalıştırdı sonra diğer bey (tartıştığımız ve tavırlarından ziyadesiyele rahatsız olduğumuz bey) 60 derecede yıkanacak dedi. Biz yüksek değil mi dedik.O etiketlerinde yazar dedi halbuki etikette uygun görülen sıcaklık 30 derece idi.
Makine bitiminde arayacaklar biz gidecektik.Epey oyalandık dışarıda yaklaşık 4 saat arayan soran yok.Gittik.Çamaşırlar çıkarılmış.Diğer makinede yıkanan temiz bizim ki biraz temizlemiş ama var yinede leke,kir.Temiz olanı gösterip bu sizin makineden çıktı dediler itiiraz ettik.
Koku geldiğine ikna oldular.Temizleyici ile yıkarız dediler.Makine ve diğer bunlar temizlenmez dedikleri çamaşırlar orda kaldı.
Makine dün geldi.Çıkmaz dedikleri çamaşırlar temizlenmiş iyi hoş ama bizim gözümüzün önünde yapılan bir yıkama işlemi olmadı.Daha önce raporlarda da sahte bilgi sundukları için inanamadım.
Servis görevlisinin yaptığı muamaleden dolayı eşim genel merkeze şikayette bulundu. Aradılar tekrar anlattı.Değerlendirirler sanırım.
Ve sonuç:makinemizde sorun yok ki bu aynı servis tarafından verilmiş karar.Bir daha çağırırsak ücret talep edeceklermiş(garanti süresi dolmayan bir eşya için ücret isteneceğini ilk defa duydum).Ben makieyi önemsemiyorum.KEndilerine de söyledim atarım gider.
Ama kim olursa olsun,hangi firma olursa olsun müşterisine böyle davranamaz.Makine umrumda mı değil değişim ya da iade talebinde zaten bulunmadım ama sorunum çözülmedi.
Bir daha bu markayı asla tecih etmem.Buraya neden mi yazıyorum ola ki almayı düşünenler olur.Karşılaşmaları muhtemel davranış ve durumlardan haberleri olsun dedim.
Böyle sorun yaşayan olmuştur böyle...




5 Yorum


mother_of_sons

ah arçelik ah.. sana anlatmıştım canım banada oldu buna benzer olaylar.

genel merkezi aradığımızda bize cevabı; 'o servisin esnaflığı biz sadece yetki veriyoruz.'du.

felah

sorun çözmeye odaklı değiller zaten canım.bahsetmistin hatırlıyorum. Ama asla bu markanın bir ürününü daha almayacağım.

nurus

internette şikayet.com a bu durumu bildirin.sitenin cevap sistemi çok iyi işliyor.bir kere deneyin derim..

felah

teşekkür ederim nurus. Siteye bakarım ilk fırsatta.

yagmur16

Bu servisin terbiyesizliği olmuş galiba,yıllardır Arçelik kullanıyoruz.Annemlerin evinde Bozulan çamaşır m. ve buzdolabı alındıktan sonra, kısa sürede bozulduğu için ikiletmeden yenisiyle değiştirdiler...Geçen arçelik ütüm bozuldu 2 kere servise gitti sorun düzelmedi 3. de beni çağırdılar sorunu göstermem için,gösterdim taban değiştirdiler ücret almadılar( bu arada garanti belgesi kaybolmuştu,evlilik cüzdanımızı götürdük 2 yıl olmadı evlendiğimiz için diye sorun çıkarmadılar),şimdi sorun yok...

Yorum yapmak için üye ol