Kız bebeklere slmlar...

<12>
12/12/2011 09:08:00

bu grupta hiç konu görmeyince önce bir merhaba demek istedim.

Burcu, İZMİR

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/15/2011 21:38:00

O zaman biraz hareket gelsin:)

Kizim 8 agustosta istanbul Kadikoyde dogdu sizin bebisler kacinda nerde dogdu?

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 08:59:00

Benim kızım da 3 ağustos ta izmir karataş hastanesinde dünyaya geldi :)

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 10:07:00

Hosgelmis sefa gelmis:) nasil gidiyor emzirme? Ben hem meme hem mama veriyorum( yetmio doymuo gibi gelio iice doyunca rahatliyorum) Ek besin icin bizim doktor 6 aydan once olmaz dedi siz ne yapiosunuz? Cok veresim var soyle minik minik:) ama kendimi tutuyorum

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 10:11:00

biz e 4 ayı doldurduk, kilosu biraz eksik çıktı. dokorumuz başlattı. öğlenleri patates, havuç,pirinç püresi bu hafta sebze eklemeye başladık. akşam muhallebi ara öğünde de elma/armut suyu... valla şeker tuz falan da koyduruyo anlamadım. bizde de mama karşıtı durum var. her doktorun tavrı başka ama bence 4 aydan sonra mamadan ziyade doğal sebze meyve yemesi daha mantıklı geliyor bana da. 6.ay sonu iş başı yapacağım ancak alışacak. şu anda yaptığım ölçüleri bitiremiyor çok geliyor sanırım... biz de hiç mama vermedik.

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 10:22:00

Kesinlikle mama yerine dogal besinleri tercih ederim ama dedigin gibi iste doktorlar farkli farkli. Simdi kafama gorede vermek istemiyorum gerci verdigimizde zararli degilya-- buarada bizler,bizlerin anne babalari ne formul mama nede boyle bilincli sekilde beslenmediler ya neyse:))- Bizde ilk ay kilo alamadik hatta zayifladi bile:( zaten o yuzdende mama takviyesi yaptik-basta uzuluodum sutum yetmio diye sonradan dedim cok sukur alio az veya cok, hic alamayanlarda var yeterki doysun kilosu boyu yetissin ) sizinki kac kilo dogdu simdi boy kilo nasil?

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 11:35:00

Biz 51 cm 3630 gr. doğduk ilk 3 ay gelişimi normaldi 4.ay sonunda 62 cm 5800 gr civarındaydı doktorumuz değerin yaklaşık % 8 eksik buldu. yani 6300 falan olması gerekiyormuş bu boya ve baş çevresine göre pazartesi aşılarımız var aile hekimliğinde tekrar ölçülecek bakalım o zaman ne çıkacak. ben de bu ay sütüm yetmiyo diye sıkıntı yaptım sonuçta 6.aya kadar tüm izinlerimi ayarladım ki sırf anne sütü verebileyim diye ama kısmet değilmiş özele gitmesek sadece aile hekimliğime gitsek muhtemelen hala sadece anne sütü alıyor olacaktı iki kontrol arasında yaklaşık 15 gün oluyor ve özele gitmeden önce yani 3,5 aylıkken gittiğimizde kilosu ve boyu normaldi. ve onlar ısrarla sadece anne sütü diyorlar. dediğin gibi sağlıkları yerinde olsun, doysun, huzurlu olsun sağlıklı gelişsin...

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 11:46:00

merhaba,

bız 3160 gr 50 cm dogduk.24 agustosta manısa grand medıkal hospıtal 2 ay sonunda 4700 3 aylıkta 5000 gr sadece 300gr. cok uzuldum. bır ara bır dıyet uyguladım ve sanırım bızım hatamızdı.suanda sutum az gunde ortalama 100 cc mama aptamıl verıyorum. 1 hafta sonra 4 aylık olacak.. 

 

bu grubu da hareketlendırelım derım bende..

sevgıler manısadan

 

Sibel

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 11:48:00

ızmırde neredesınız baskar ?

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 11:51:00

hatay asker hastanesi, siz*

Ynt: Kız bebeklere slmlar...

12/16/2011 11:51:00

hatay asker hastanesi, siz*

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ağustos Doğumlu Kız Bebek Sahibi Annelere..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...