Bebelere aldıklarımız

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 14:18:00

Hee bak dedikodusunu yapınca nasıl geldi hatun:)))))))

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 14:18:00

thumicim mihri daha önce kampanyayı haber vermişti  o zaman almıştım bende

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 14:22:00

cevabı ben verdim mihri teşekkürü kaptı. :)))) Şaka bir yana mihrican çok sevdim oyuncakları güle güle kullansın ela hanımcık bende bugün do re mi ye baktım adama tarif ettim tam bir öküzdü modelin resmini hafıza kartına aldım bakalım yarın inşallah öküzlük yapmazyine

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 14:32:00

herkescikler aldıklarını güle güle eskitsin inşallah...

mihri arabalı pzzle bayıldım seslide sanırm..nereden aldın..

benim kocişte bugun eğitici köpek almış hemide 34 tle ye...hi hi...akşam gelsinde bi bakayım yamuk durum olmasın..:))

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 14:37:00

kuzucuklar güle güle oynasınlar

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 15:21:00

ayy bella pardon yaaa!!!

Kusura bakmaa lutfen:)))

 

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 15:50:00

evet sesli canım,ezginin müziksiz vardı komşuya vermiştim oğluoynasın diye tabiki dönmez geri:))bunu görünce sevdim:)dilek alemsin varya üşenmeden resminimi götürdün:)))harikasın valla,kız bulamazsan yollarım ben sana biz 19 mayıs ta gidecez alırız :))çok ciddiyim haber ver yarın

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 19:38:00

Önemli değil sümeyye madem farkına vardın o zaman resimleri küçült o şekilde dene birde.Sende bebişine yeni ciciler aldın sanırım :)))

Haa mihricim bu sefer alıcam kesin.Bulamazsam sağlık olsun canım benim beğendiğimle kalırım başka birşeyler bakarım elaşıma

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 19:43:00

ahşap puzzle burda kanz oyucak mağazası var ordn aldım 15 liraydı galiba. dilek valla yollayım bulamazsan dedimya biz alırız gidince

Ynt: Bebelere aldıklarımız

05/03/2011 19:51:00

Mihricim sağol canım benim düşünmen yeter.Bu arada videoyu seyrettim bayıldım maşallah subanallah kızıma kayınvalidemle seyrettik yazığızla aynı yaşta dedim ağzı açık kaldı.Oyy maşallah kuzuma ya.

Ses efektinte iyiydi valla sen elaa dedikkçe benim kalakasım geldi


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Ekim anneleri hadi burada toplanalım.

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...