gece uykulari

Ynt: gece uykulari

10/18/2010 15:13:00

aynı anda 2 diş çıkardı zaten istemem 3. yü. çalışmıyorum hayatım şimdi evdeyim.

Ynt: gece uykulari

10/19/2010 06:04:00

Günaydıııınnn,
dün gece her 45 dakikada bir ağlayarak uyandı :((( nesi var bilmiyorum ama hiç ağlayarak uyanmazdı meleğim benim...
hem alt hem üst aynı anda gelirmi???

Ynt: gece uykulari

11/19/2010 10:51:00

dişten sanırım bizimde sürekli uyanıyor şimiye kadar yatağındaydı alıştırmıştım yatıyordu am a dişler çıkmaya başladı huysuzluk aarttı  bakalım naısl olcak

Ynt: gece uykulari

11/22/2010 12:27:00

gece uykusu konusunda gelişme kaydeden varmı?
bende hiiiiç gelişme yok hala :(

Ynt: gece uykulari

11/23/2010 09:35:00

Özgecim nasıl başardın? sırrını banada söylermisinnnn :))
gece çayı hiç işe yaramadı benim kızda :)

Ynt: gece uykulari

12/08/2010 17:00:00

NASIL BU GECE ÇAYI ARKADAŞLAR HARBİ FAYDALI BİŞEYMİ BENİM PAŞAM GECELERİ BENİ ÖLDÜRÜYO HELE BUGÜN SAAT BAŞI ÖLDÜRDÜ BENİ...

Ynt: gece uykulari

12/22/2010 16:40:00

Defne ilay 23 nisan doğumlu hala diş yok görünürde ama uyku problemimiz aynı.sanırım dün gece rekor kırdım 30 keze yakın ayağımda sallayıp uyuttum tam uyudu diyorum,yerine alırken uyanıyor. bide bana gülüyor uykusuzluktan zombi oldum bu arada gece çayı defnenin midesini bulandırıyor. 2 kez denedim yarım çay bardağı verdim uyutmadıda...

Ynt: gece uykulari

12/22/2010 16:42:00

Bu arada uzmanların bırakın ağlasın yatağında kendi kendine uyur! öğüdünü gerçekçi bulan varmı.
1-2 denedim kıyamıyorum ben yaaa:(((

Ynt: gece uykulari

12/22/2010 20:41:00

iyi geceler çayi nedir?

Ynt: gece uykulari

12/23/2010 19:08:00

milupa yada humana marka içinde anason vs. bulunan bitkisel uyku cayları hem bebeklere hem her herkes için ama diyorumya aldım kullanma süresi açıldıktan sonra 2 ay,1-2 kez denedim midesi bulandı içmek istemedi hepsi çöpe gitti tavsiye etmiyorum


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 nisan ayı anneleri ve bebekleri ....buyrun sohbete....

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...