doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 13:25:00

Medine bende aynı tiyatrodan bahsediyorum canım:) zaten Ankara da bi tane bebek tiyatrosu varmış!oyunun adı da "Benim güzel yatagım":) her ay degisiyo dediler ama 2 aydır aynı oyun var.hastalıklardan kurtulursak önümüzdeki hafta mutlaka gidiyoruz.Yagmur da Asya yı getiriyo sende varsın 3 olduk:)

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 13:31:00

aaa cerenkzy merhaba oyun nasıldı bebişlerin ilgisini çekiyo mu cidden??

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 14:28:00

Medineeeeeeee bu sefer de sen yoksun :D buluşmayı siz planlayın ben de gelmeye çalışıcam biraz rahatsızım ve malumm vize haftasındayız... bu yaştan sonra okul çıkardım da başıma :D:D


Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 14:35:00

ay nihayet şu başlıktan bu talep geldi yer bellimi nerede toplşıyorsunuz ilkine katılamadık bunu kaçırmak istemiyoruz

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 14:57:00

beraynur merhaba ne biri ne ikisi:)canım ben bu sayfayı tam 1 sene önce oluşturmuştum ve biz saymadıgım kadar cok görüşüyoruz genelde evlerde toplanıyoruz:) sizinle de tanısırsak telefonla yada face ıle haberleşiriz kis gunu ev cocuklar icin en uygun ortam..

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 15:00:00

bencede soğu bir taraftan birde çocuklarla ancak evde rahat edilir :)

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 15:12:00

bu son buluşmaya bende gitmedim yeni arkadaşlarla bulusup bi tanısalım sonra devamı geliyo zaten:) sen çalısıyo musun? Bir de tam olarak nerde oturuyosun?

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/16/2011 15:21:00

özelden yazıyorum :)

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/17/2011 07:26:00

günaydın hatunlar:) nihayet grubumuzda bi ses bi hareket:)) oh oh maşallah..:))

kızlar benim bu cumartesi işim var ama pazar günü nerde isterseniz buluşuruz haftaya da olur..ya artık bi rutin yapsak bu buluşmaları diyorum kızlar ayda bir kez mutlaka buluşsak en azından? biz çok kopuğuz yaa..

tiyatro konusunda tabikide bende varım:)) hele pazar günü ise süperr:) toplu rezervasyon yapıp gidelim çok güzel olur.
buluşmayada tiyatroya da varım:)

hepinizi öpüyorummmmm

Ynt: doğukent abidinpaşa tuzluçayır ve mamak civarında oturanlar yok mu?

11/17/2011 10:35:00

Arkadaslar ben her türlü buluşmaya varım yeterl ki organize olalım :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Ankara Nurturia Üyeleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...