perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

<12>
04/26/2011 10:05:00

 StandartPerhiz Yapmadan Kilo Vermek İçin Bulduğum Numara...

Annem yıllar önce Tv de gördüğü bir kokteyl seti almıştı ve yanında bir  kitap hediye gelmişti.O kitap elime geçti.Kitabın adı çok dikkat çekici "PERHİZ YAPMADAN KİLO VERMEK İÇİN BULDUĞUM NUMARA"Yazarı Fransız DANIELLE CHEVALIER...Kitabı daha önce okumuştum ama ilgimi çekmemişti.Ama giriş kısmını geçenlerde okudum ve sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi sizlere kitabın girişinden bazı alıntılar yazıcam;


"Perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara ne?Çok basit.Belki de inanamayacağınız kadar basit.İşin ilginç yanı basit olmasına rağmen sonuç aldım,zayıflamak isteyen dostlarım çok iyi sonuçlar aldı ve şu an elinizde tuttuğunuz kitabı yayınladığım günden beri iyi sonuçlar elde eden okurlarımdan teşekkür dolu yüzlerce mektup alıyorum.İşte inanılmayacak kadar basit sırrım:Yemeklerinizi alıştığınızdan daha ağır bir tempoda yemeğe çalışın.Bunu başarabilmenin yolu da lokmalarınızı uzun uzadıya çiğnemekten geçiyor.Belki de buna inanmıyorsunuz.Başlangıçta bana da öyle geliyordu.Kaybedecek bir şeyim olmadığı için bunu denemeye karar verdim.

Sonuç;İlk haftada üç kilo,daha sonra ki günlerde de 6 kilo verdim.Yani çok kısa bir sürede tam 9 kilo verdim.Tüm erkek ve kadın arkadaşlarım buna benzer etkileyici sonuçlar aldı.Bütün bunlardan sonra sizin de bunu denememeniz için ortada hiç bir neden yok.Üç gün için deneyin,sonra tartılın.Ben son derece hoşnut edici bir süprizle karşılaşacağınıza inanıyorum."


ALINTI

Amilaz, karbonhidratları yıkmak için gereken sindirim enzimidir.
Karbonhidratlar vücudumuz için önemli bir enerji kaynağıdır. Karbonhidratları birçok gıdada bulunmasına rağmen ençok şekerde ve nişastada (buğday, pirinç, patates) bulunur. İnsen vücudunda karbonhidratlar depolanması gerektiğinde glikojen olarak depolanırlar. Gereğinden fazla alındığında karbonhidratlar yağa çevrilebilirler ve vücut da yağ olarak depo edilebilirler.
Amilaz, tükrük bezlerinden ve pankreastan salgılanır. Dolayısıyla karbonhidratların sindirimi ağızda başlar.

Alıntıdır . . .

Hanımlar renkli yerlerde aslında çok çok açık . . . Ben bi kaç gündür uyguluyorum gelişmeleri sizinle paylaşacağım . . .
alıntıdır...

kızlar paylaşayım dedim;))ben bugünden itibaren başlıyorum şu saatten itibaren gelişmeleride sizinle paylaşacağım umarım yapabilirim çünki çookkk zorrr ama aç kalmaktan da zor değilyaa....
işinize yarar inş;))

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/26/2011 10:32:00

merhaba yazınızı öğle yemeğinden önce okumuştum öğle yemeğinde hemen denemeye başladım işe yararinş.normalde çok hızlı yemek yerdim zaman kısıtlı olduğu için olabildiğince tempoyu düşürdüm . bu arada ne yediğimizin önemi var mıı püf nokta sadece yavaş yiyip çok çiğnemekmi?

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/26/2011 12:53:00

aslında benim bildiğim kadarıyla herşey serbest ama her lokmayı 20 kere çiğnemek gerekli yani zaten yavaş yeyince normalde yenilenin yarısı yeniliyo çünki 20 dak.sonra beyne doyma sinyalleri gidiyo ve normalde yenilenin yarısı yendiği halde tok hissediliyo diyor uzmanlar bilirsiniz. ben bide tatlı falan yerkende bekletiyorum cinsi ne olursa olsun çiğnenmeyecekleride. mantıklı olarak düşününce madem ağızda başlıyo sindirim o zaman olabildiğince bekletmek püf nokta gibi geliyo.gebelik öncesi bir diyetisyene gitmiştim bana liste hazırlamıştı ama tabi ki gebelikle rafa kalktı bana dediği en önemli şey ''aslında ne yersen ye ama tıka basa olmamak şartıyla ve uzun çiğneyerek ye verdiğim tüm listeler biyere kadar sonra bırakacaksın önemli olan hayat tarzını değiştirmen ve sabitlemen''demişti dostane olarak. bilgim bundna ibaret burdaki yazıyı da nette gezinirken rastladım ve herkesin işine yarar belki diye yayınladım malum hepimizin ortak derdi kiloo... aslında hepimiz biliyoruz bu yazılanları ama maalesef yapmıyoruz arada duyunca tekrar gündeme geliyo ve belki içimizden dirayetliler çıkar ve yemek tarzını değiştirebilir kimbilir belki birilerinde çok çok işe yarar.ben şahsen dünden beri birşeyi farketim ben çiğnemek nedir bilmiyormuşum ve sanki önümden kaçırırlar gibi yiyormuşum 1 kaşığa geliyo sonra yut:)))ama artık bu böyle olmayacak ... umarım hepimizde kilo kayıpları olur;))

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 00:10:00

sonuclar ne oldu kızlar?

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 04:11:00

ben dün nette dolaşırken dukan diyeti die bidiyete rastladım bya mantıklı geldi bana denemmeyi düşünüyorum daha önce yapan bilen varmı ?

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 09:48:00

:))2 günde 1 kilo nasıl süper yaa ben tam gaz devam edicem inşallah . ve sürekli aç gibi dolaşıyorum yediğim anda tokluk hissediyorum ama sonrasında sanki hiçbirşey yememiş gibiyim demekki biz mideyi çiğnenmemiş şeylerle doldurmaya alışmışız diyorum ama çook zorlanıyorum akşam, akşam yemeğinden 30 dak.anca kalkabildim oda yediklerimin normalde yarısı bile değildi  meğer ben sadece yutuyomuşum :(.akşam eşimle tabaklara aynı miktarda aynı yemekten koyduk ben inanmazsınız 2.kaşıktaykenden o bitirmişti misafirlikte falan yapılamaz herhalde yada aç kalkmak lazım millete uymak adına:( sabah o kadar aç uyandım ki hemne tartıya koştum 1 kilo daha azdı bakalım su kaybımı yoksa yağmı bu hafta belli olur gelişmeleri paylaşacağım....

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 09:58:00

ayy süper bişey!
ben sabah kahvaltıda denedim yarım dilim ekmek ve 1 yumurta ile tıka basa doydum ya
inanaılmaz bir yöntem
inşallah işe yarar
ben megerse hiç çiğnemiyormuşum:(
devam edeceğim kesinlikle!

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 10:40:00

hadi inşallah kızlar
bol bol kilo verelim:)

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

04/27/2011 11:37:00

he he verelim vallaa:)))

Ynt: perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara...

05/02/2011 20:12:00

ya evet bu dışarı çıkarma işini bende duymuştum tadını aldıktan sonra tükürecekmişsin:)

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
28 Mart Pazartesi günü diyetteyiz

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...