10 aralık cumartesi

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/11/2011 14:33:00

gelebilen,arayan,mesaj atan, iyi dileklerde bulunan tümarkadaşları canı gönülden teşekkür ederim. Mutlu günümüzü,hep bir ağızdan söylenen doğum günü şarkısı ile daha da mutlu kıldınız...Hediyelerinizle kızımı çok mutlu ettiniz...Çok teşekkür ederim arkadaşlar

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/11/2011 20:08:00

Biz teşekkür ederiz İlal'cim,her şey çok güzeldi,ama sen çok yoruldun di mi? evi nasıl toparladıgını düşünemıyorum bıle=) 
  Kuzunun yeni yaşı mutlu,kutlu olsun=)

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/12/2011 07:19:00

fotoları bekliyoruz, yok mu foto çeken ??

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/12/2011 07:34:00

fotoğraf varda peyipalım ben çok fenayım.Boğazım,burnum,alerjim hepsi biranda...En kısa zamanda yükleyeceğim...

Pisikomomum,sizden sonra salonu gözden geçirip oyuncakları grupladım..Dün sabah erkenden kalkıp yerleştirdim...Çok yorulmadım yani:)

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/12/2011 07:43:00

geçmiş olsun, tamamdır.

Ynt: 10 aralık cumartesi

12/12/2011 22:43:00

İlalciğim, öncelikle o kaççeşit olduğunu sayamadığım ve hepsi de birbirinden güzel olan mamalariçin bin teşekkür. Neydi onlar öyle yahu, gizli saklı paso götürdüm. Hele ki son 1 saat masa başına oturup yapılan sohbet, irademi sıfırın altına indirdi :)))

Ogüzel ev sahipliğin ve canldanlığın için yine çok teşekkürler.

Gerçekten çok güzel bir gündü. Ben çok zevk aldım. Zaten hep diyorum maksak muhabbetti ve son anda muhabbet de edebildik.

Peri kızı Eylül' cük çok şanslı bir kızçe olacak çünkü senin gibibir annesi olacak ona her daim destek ve hiç yalnız bırakmayan. Kutlu mutlu olsun 3 yaşınız yeniden. Öperiz :)

Parmak kuklalarıharikaydı :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
antalya nurturia anneleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...