YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:04:00

Ben de çok beğendim :) ayrıca banu ya katılıyorum maviş gözlü olsun kızın :)  Ama insan resim çektirirken nurtiyi de açardı yaa :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:06:00

Adasim doktorum masallahin var. Cok guzelsiniz. :)

Banucum, Zeynepcim sagolun yok cok sukur belli birsey. Bu hamileliğimde duygu dalgalanmaları cok oldu bende sulugoz birsey oldum :)

Zeynep isim bulamıyoruz her bulduğumuza esım bir mana bulup beğenmiyor. Bugün ben karışmıyorum isim konusuna sen koy ne istersen dedi. Bakalım top bende. Rüzgara uyumlu birsey bulurum inşallah.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:08:00

sağolun güzeller :) gözler kime benzer bilmem ama en büyük duam sağlıklı sıhhatli olsun inşallah, tabi sizinkilerde :))
zeynepçim zaten kaçamak çekildim fotoyu, hastaların arasında bir de nurtiyi açarsam pek de iyi olmazdı zannımca :)))
adaşımmm, grip falanmı oldun, onun kırgınlığımı, havaların dengesizliğimi yoksa...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:14:00

İnşallah istediğin gibi içinize sinen güzel bir isim bulursunuz :) 

Doktorcum haklısın valla :)) Dediğin gibi en önemlisi sağlıklı olsun, hayırlı evlat olsunlar...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:20:00

Aminnnnn ...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:21:00

Amin

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:39:00

Allahım Allahım resimler yıkılıyooooooorrrrrrrrrrrrrr :))) Harika olmuş yanlız kurdale olayın... Bence eşin sana birkez daha aşık olmuştur :D.. doktorcum halinde çok tatlı. Maşallah sana...
Özlemm geçmiş olsun dicem ama çok şükür sadece hormonal sanırım :) onuda atlatırsın inşallah en kısa zamanda.
Hareketlerin maşallahı var bizde de.. Bi aralar o pıt hissi diodum ama artık davulcu gibiyim :D:D maşallah

ay burda kar başladı yine. Hava kapadı, ortam karardı tam uyku havası denecek modda. Aysel sana nasıl imrendim bilemezsin :)) Anacığının yanında ooohhhh misler gibi :))) Bu arada sen azerbaycanlı mısın merak ettim. Türkçen bizimkinden farksız da :D:D:D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 13:57:00

Neşe, Aysel, Hande (tahmin etmiştim aslında ;)) thanks kızlar :))
herkese iyi akşamlarrr, gece birara görüşürüz belki :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 14:00:00

Görüşürüz cnmcım.. Kendine iyi bak

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/15/2012 14:00:00

Yine ben geldimmm :) Temin bi görünüp sağlık ocağına kaçmıştım ilaç yazdırmak için, bide rutin kontrolleri yaptılar. Son kontroldü bu deyince bi garip oldum :')

Özlemmmmmmmmmm fotoğraflarına B-A-Y-I-L-D-I-M :) Böyle güzel doktora can kurban vallaha :) Özlemimm bizim doktorumus oluymusunnn :))

Bu arada ben kurdaleyi böle yapsam iyimiş :D :D ben direk göbeğe bağladım üstüne çektim eşofmanı, eşime direk göbeğimi açtım :D :D ayy ne antiromantiğim yaa :'(( bizimki de böle oldu işte :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...