YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 18:58:00

Ay bı arkadasım aradı 45 dk konusmusuz kayboldum o yüzden :))) valla Aysegulun dediği gibi bilmediğim için beni urkutuyo su dogum olayı... bile bile kalkışmak daha mı zor yani

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:00:00

Evet canım normal nasipse.. Mart' ın ilk haftası bekleyelim dedi dr. 'um. Ama sağlık ocağında bir hemşire de 38. haftanda bekle sen dedi :D görcez bakalım :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:11:00

Hanımlarrrrr Merhaba:)))
Maşallah artık haftasonlarıda sayfalar boş kalmıyor.
Çok yorgun döndüm eve bizim meşhur gece provalarımız... Azıcık kalıp gidicem...Geçmişi de çok dikkatli okuyamadım çünkü beynimin yarısı uyku moduna geçti bile... Duşa girip sütümü içip uyumalıyım.
Bir haber edeyim dedim zira yarın da yoğun bir gün olacak benim için. Sabahtan rapor almak için Çapa ya, oradan yeniden kadıköye geçilecek. Bir arkadaşım Medipol de doğum yapacak. Planlı sezeryan 12:30 da doğurmuş olurum dedi:))) Bebeği görmeye gideceğiz. Oradan da Ümraniyeye derse arada birde veli toplantısı var. Bomba yani!
Yarın pestil gibi dönerim muhtemelen. Salı günü de amniyosentez var. Hani haber alamazsanız çarşambaya kadar merak etmeyin beni... Dua edin bol bol bizim için... Ne mene bi halde olacağımı bilmediğim için belki salı akşam giremem diye şimdiden haber vereyim dedim. Öpüyorum hepinizi....

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:11:00

45dk oh maşallah :) iyi hasret gidermişsiniz :))


işteeee ben bundan dolayı diyorum ikincinin gelişini birincinin çıkışı belirleyecek diye :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:17:00

Yoncammm aman yarın oldukça yğunmuşsun, çok dikkat et kendine. 

Dua ediyorum sizin için ;) Senden güzel haberler duyacağımıza da eminim ;) Koskocaman öptmmm

Bende bi çilennkli yoğurt yapayım kendime :))


Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:26:00

Çilekli yoğurt çok güzel fikir... Afiyet olsun tatlım. Ben de salı akşamına çilekli yoğurt aşereyim bari:))) Yalancı sancı gibi bişiy bu da işte. Yalancı aşerme diyorum ben buna. Bi kaç gün önceden neye  aşereceğine karar verip günü gelince tutturacaksınız ahahahhhh:))) Şımarın kızlarrr en doğal hakkınız!!!

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:30:00

Yoncacim hersey harika olucak bence.

Aysegul bu mevsimde ne çileği :)

Bu hamileliğimde aserdiklerim turp ve marul oldu. Saka gibi ya :))

Ama 14 mayista zümrütlere, elmaslara asereyim diyorum. Nasıl fikir :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:30:00

meyveli yoğurt,sütlü tatlı hayatta en sevdiğim şeylerdir.hamileliğimin başından beri yediğim an çıkarıyorum:( geçen dayanamadım artık ne olucaksa olsun diyip yedim:)gene çıkardım ama yerken aldığım haz yanıma kar kaldı:)gerçi bu tatlı sorunum nedeniyle çok kilo almadım buna yaradı!

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 19:40:00

Yoncacim yorma kendini fazla emi.. Sen yine iki dk da olsa fırsat bulursan gel mutlaka. Dualarımız seninle unutma... Hayirlisiyla güzel haberlerini alicaz inşallah en geç çarşamba... Öpüyorum seni... Aysegul bencedeeeeee bu mevsimde ne çileği ... Ozlemcim senin aserdiklerine hasta oldum :))) hahahahahh ben hiç as ermedim yaa bende mı Mayıs toplu as ersem acaba söyle siratas falan hahahahahah :)))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/19/2012 20:18:00

Özlemcimcim çok güldüm hatta süt içerken okudum püskürtüyordum ekrana az daha... Elmas filan hiç aklıma gelmemişti. İyi fikir!!!:)))
Teşekkür ederim kızlar, bence de herşey yolunda gidecek:))) Merak etme Neşecim, çok dikkat ediyorum. Mutlaka haberdar edeceğim. Öpüyorum herkesi. Sizde kendinize ve güzel yavrularınıza çok iyi bakın:))) UYKUM GELMİŞKEN HEMEN YATAYIM BEN..................................


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...