YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 10:43:00

Sana da afiyet olsun dilekcim... 

Haftalar ilerledikçe gerçekten zor oluyor artık vücudu taşımak. Ben de artık epey zorlanıyorum. Hele de karın aşağıya inmeye başlayınca...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 10:49:00

valla bizde isim krizi oluştu biraz. eşimin babasının adı konulacakmış illaki! normalde ben çok diretirdim ama adamcağız hasta daha önce de demiştim kanser. o yüzden kırmak istemedim. ama ben de istediğim adı koyacağım dedim. sonuçta onu ben büyütüyorum zorluklarını ben çekiyorum ve benim evladım dedim. böylece adı Tahir Onur oldu:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 10:54:00

selam canlarım nasılsınız) ay bebişim ne zaman gelecek acabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 10:55:00

Handecim bu haftalarda fazla kilo almamak en güzeli. Sonrasında hızla alıyorsun zaten istemesende. Bebişten de güzel haberleri alınca sıkıntı yapacak birşey kalmayacak inşallah :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 10:56:00

Bizde pek sorun olmadı isim 2 tane minnoş olunca :) 

Ayselcim hoşgeldinnn :) Nasıl kasılmalar devam ediyor mu ? Arttı mı ?

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 11:07:00

Selam kızlar ben geldimmmm :) ne güzel  yaaa muhabbetler koyuluyor ben hep geç yakalıyorum kaçırdıklarım da oluyor :( 


Neşe'm keyfinin yerinde olmasına çook sevindim Allah bozmasınnn senin ve hiç birimizin keyfini :')

tatil yaradımı yaramadı mı bana bilmiyorum bi yandan iyi ama bi yandan da sıkılıyorum. 

Aysel' cimmmm yok mu bu kıpırtı Büşra Prenses' te. kontrole gittin mi son günlerde? Aslında 40. haftan doluyor bi kontrole gitsen ;)

Bu arada dün bahsettiğim yapıştırma işlemini bitirdiğim Anı defterimi ve Kadehi paylaşıyorum. Bakalım beğenecek misiniz :')




Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 11:14:00

zeynepcim , kasılmalar oluyo bazen ama agri yok yine ya))) kızların nasil ) sen nasılsın canim


ayegulcum, sen nasilsin bebisin nasil. doktoru aradim merak etme diyo)) bekle gelecek)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 11:18:00

Canım iyilik nolsun bendende :) Benim minnoş akrobatik hareketler içerisinde. Çok kıpırdak.. kıracak kaburgalarımı diye korkuyorum :D 


Benim de ağrım oluyor, kasık ağrılarım, ve sağ yumurtalık bölgemde bir ağrı oluyor. Yarın kontrolümüz var bakalım :) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 11:21:00

Ayşegül çok güzel olmuşlar ellerine sağlık bayıldım vallaaa :) 

Ayselcim kızların keyfi yerinde görünüyor şimdilik. Ben de iyiyim ama aynen ayşegülün dediği gibi yerinde durmuyorlar valla kıpır kıpırlar. Bazen biri kafayla biri ayakla kaburgalara bir dayanıyorlar ki sorma gitsin. Nefesimi kesiyorlar resmen :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 11:23:00

Ben biriyle başa çıkamıyorum :D 

Zeynebim seni düşünemiyorum :))) Ama yirim onları ben yaaaaaaaaaa :D bende ikiz istiyoruuummm, rüyalarıma giriyor valla. :))))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...