YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:15:00

34 haftayla bende varim sirada:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:16:00

1.emir melek - doğum yaptı
2.Necla (haftasonu muhtemelen hayırlısıyla)
3.Aysel (bu gidişle 42 ye kadar bekler bence Büşranın keyfi yerinde bence:))) )
4.Zeynep (ikizler daha çabuk gelir diyorlar ya)
5.Ayşegül (zamanı gelmiş olur o zaman kadar)
6.Duygu
7.Özlem (doktorcum var sırada)
8.Banu (hafta sırasına göre)
9.Hülya
10.ben
11.Neşe
12.Özlem

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:18:00

bu listenin dışına çıkmayın ona göre:)))))))))))) bu sırayla doğuracaksınız karışmaaammmmmmm:)))))))))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:18:00

ya bir de kahveyi kim yapıyor onu öğreneydik iyi olurdu:)))))))))))))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:19:00

Tabi ya Duygu da var, 7.liğe kadar düştüm yaw :)) zaten benim kızın aile sıra nosu da 7 :))))))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:20:00

6.oldum demek;)39.oldumu giriyorum sezeryana:)supriz yapip erken gelmezse tabi.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:24:00

Kızlarrrr, ne güzel herkes burada. Bende geldim. Yoncam iyiyim canım. Yani iyi sayılıırım benimde sırtım çok ağrıyor birde bebiş kasıklarıma çok baskı yapıyor. Ama olsun yine iyiyim. Bu arada eşinin kızlarrrr diye seslenmesine çok güldüm :)))) 

Dilekçim bakalım listen tutacak mı? Listeden doğuran oldukça tikleriz artık:))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:28:00

Bugun inanilmaz istahliyim;)evde olmak hic yaramadi bana aklim surekli yemekte:)almadigim ne kadar kilo vara bu ay alicam sanirim:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:38:00

Ah daha neler neler yapıyo da buradan anlatamıyorum Banucum:))) Çok şaşkın bişiy oldu, zaten çok komik bi adamdır. Geçenler de ATAŞEHİR den geçiyorduk. A benim ataşehir de arkadaşım var Memorial da doğum yaparsam ziyaretime gelicek dedim. A- a o da kimmiş benim niye hbrim yok böyle bir arkadaşın varlığından dedi. Sonra da aaa sizin hamileler klanındandır aman kim var kim yok bana doğurmadan bi öğret ziyarete gelenlere arayanlara filan ben sizi tanımıyorum benim karımın öyle bi arkadaşı yok filan diye saçmalamiyim dedi... Doğumdan önce nurturia listesi hazırlayacağım yani... Neyse seni görünce aklıma geldi anlatıyim dedim Bnucum:))) İyi olmana sevindim. O baskılar ağrılar filan doğal süreç yapılacak bişiy yok sanırım, çekilecek. Başka sıkıntı olmasın da tatlım.....

Ahhh bir araya gelsek bütün kahveleri ben yaparım kızlar hiiiççç üşenmem:)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-4

02/22/2012 13:41:00

İlk 5 e girmişim hakikaten az kalmış yahu :)) Ama biraz daha beklesinler yaa zamanına yakın gelsinler. Hedef koyuyorum 10 Mart :P   ( bakalım söz dinleyecekler mi :)) )

Yonca valla bugün çok güldürdün beni :)) Nurti listesi :)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...