Hazırlıklar

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 21:36:00

Baba akilli kisilik diyorum:)))

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 21:44:00

Bu arada bugun dogumdan sonra tac falan takiliyomus sus diye.Ben de prenses bujiteriden kocaman lacivert uzerine beyaz puantiyeli kiskacli tok a aldim.takiyorum evde annem kahkayi basiyo.bi insanin annesi kiziyla neden allay eder?

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 21:59:00

evet canım genellikle kırmızı kurdelalı taç takıyo loğusalar ama ben sevmiyorum ne o öyle kurbanlık koyun gibi..ben de pembe geceliğime uygun kocaman fiyonklu bi taç aldı bazen denemek için takıyom..kafam büyük surat zaten büyük..bi de fiyong:))) a

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 22:11:00

Ben lacivert toka aldim;)))baktim taclarla eblek gibi oldum..kocaman bir burun var zaten..Benim suratim cok yamuldu...sen fistik gibisin.tac cok yakisir senin suratina..

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 22:16:00

Ben de pembiş geceliğe pembiş taç takıcam.. Bugün kontrol vardı NTS de ağrı sancı çıkmadı. Cumartesi kes ilacını dedi. Bebiş 2800 gr ama suyun az dedi bana :(((( Su içecek mişim. Var mı sıvıyı arttırmak için kocakarı ilacı bilen___

Ynt: Hazırlıklar

03/23/2011 22:22:00

Kocaman olmus....

Ynt: Hazırlıklar

03/24/2011 06:51:00

cece, büyümüş kızın, öyle büyüyerek devam eder umarım bir kaç hafta daha :)
hazırlıklarda da son noktalara gelinmiş, tokalara geçilmiş artık :)
eşim rahat bir nefes alıp, "bitti galiba, eksik bir şey yok değil mi?" dediğinde, "bir şey kaldı canım, annelere de hastane girişi oluyormuş" dedim, hamile literatürüne hayran kalarak bana inandı :D ben o kadar gülünce de, "şimdi sana bir şey demiyorum, bir doğur; yüzüne bile bakmıycam, oğlumu sevicem sadece" demelere başladı :)

Ynt: Hazırlıklar

03/24/2011 07:04:00

günaydın kızlar gene sabah gülü uyandı erkenden...:)

gününüz güzel geçsin artık havalarda güzelleşti..ohh mis gibi bebek kokusu yayıldı etrafa tabi o bahar ve çiçek kokusu ama artık her yerde bebek eşyası her yerde bebek kokusu alıorum çok komik hele mother care ve chicco resmen bebek kokuo Allahım diorum ben kafayı yedim herhalde..:)
ağlama krizleri tabi ki hepimizde var artık bi anda gülebiliorum ağlarken ya da sanıorum gözümdeki yaşlar hiç bitmeyecek bi ömür ağlıcam eşim hemen oğlumda üzülüo sen ağlayınca dio tabi bizim üzgünlüğümüz o kadar mühim deil oğulları ya da kızları üzülmesin...:) psikopata bağladık sanırsam...
kızlar itiraf edeyim ben kocaman kırmızı bi taç aldım valla pijamalarım valan pembeli mabvili hepsi ama kırmızı aldım tacımı..:) tüylü falan bişi...) ne bileyim kırmızı taçı abartasım geldi...ben de bakıorum büyük mü oldu die amann diorum bi daha kırmızı açı nerde takıcam takmışken büyük olsun..:))))
yaa bi de doğum hediyelerimiz var bakalım eşler ne düşünecek...:) kıyamıorum çok masraf ettik die ama bi yandan da diorum alsınlar kaç kere doğum yapıcaz...:)
cumartesiyi iple çekiorum heran doğurcam hissi bi ilginç...

Ynt: Hazırlıklar

03/24/2011 07:06:00

cece bu arada büyümüş senin minnoş baya kocakarı ilacı bilmiorum bu konuyla ilgili ama suyu lütfen çok iç ne kdar içiosun günde? 3 lt yi buluomu?

Ynt: Hazırlıklar

03/24/2011 07:09:00

aaa kızlar bu arada kırmızı rujda götürmeyi düşünüorum ben hastaneye ....:) süren arkdaşlarım da güzel oldu doğumda..:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 nisan anneleriiii

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...