Hazırlıklar

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 08:56:00

haklısın ..son ay dediğin gibi zor geçiyormuş...bi de insanlara tahammülün de azalıyor..doğuruyorsun bu sefer şu şöyle mi olur olmaz mı, bizde böyle sizde şöyle olayları yaşanmasın istiyorum...annem ısrarcı değildir,  söyler karar senindir, ama kayınvalide inattır benim dediğim doğrudur edalarında gezer....itiraz etsen sen çocuk mu büyüttün bileceksin diye bakar suratına...valla sinirlenince lafımı söylüyorum napayım, herkes te sınırını bilsin... annecime kıyamam tek..ama  oda beni zorlamaz sağolsun huyumu bildiğinden...bakalım lohusalık maceralarımız ne olacak...

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:06:00

Zor Gokdercim cok zor...kimse sana yansitmaz insallah.Lohusa maceralarimizi yazariz artik diger grubumuza....icimizi dokeriz..;))

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:07:00

benim de annem ööledir gökder, bişey yapılması gerekiyorsa söyler ama ben hayır dersem ya da uygun bulmazsam ısrar etmez, ööööle garip bakışlar da atmaz huyumu bilir çünkü sonra çenemden ve suratımdan kurtulamaz. o yüzden ben de kıyamam hiç. ama kv ler anne gibi tanıyamaz ya da huyumuzu anlayamaz, en akıllıcası anlayışlı olup zor zamanları annelere devretmeleri...

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:13:00

Allahim....yatagimda yatiyorum ve temizlik yapan durdu ablam pencerenin diger tarafina gecti:(((ciglik attirdi bana..8. Kattayim ya...:((

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:25:00

amannnn durdu abla napıyor yaaa, korkutmasın seni de tehlikeli işler yapmasın doğum üstü yavvv:)) bizde de kezban abla var ütü yapıyor, o ütülüyor ben yerleştiriyorum:)

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:30:00

Durdu zaten evlere senlik..gulmekten dogurucam bigun;)

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 09:47:00

işşallah aish:))

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 11:15:00

Artik Eli kulagindalar grubuna katildin:))

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 12:46:00

mrh kızlar
yıne konular cok hızlı degısmıs:))
cece umarım bebegın ıyıdır yaz ıcın o kadar suslenmesın canım ne bu solaryum falan:)))
anne ve kayınvalde konusuna gelınce ben bebek 2 hafta falan olunca gıtsınler ıstıyorum ıns bır sıkıntı olmazsa kızıma tek basıma tabı babayla bakmak ıstıyorum sakın huzurlu olayım ıstıyorum bence sız de oyle yapın malum bırde lohusalık kotu bırsey soylemeselerde takarsınız kafaya kımse kırırlıp uzuzlmesın tabı en onemlısı de bebek ve sız tabıkı...

Ynt: Hazırlıklar

03/30/2011 12:47:00

bende 35 olayım ya hatta 38:)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 nisan anneleriiii

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...