Hazırlıklar

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:08:00

artık doğumdan sonra bebekler yıkanmıyo diye biliyorum taaa ki göbek düşene kadar... deneyimlilere soralım bakalım yıkadılar mı bebişlerini? :)

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:15:00

insan merak ediyo evet özge, bi de biz her gelene doktorun verdiği cd yi izletir olduk:)) bizimki zayıftı ya birden aldı kiloyu, bakalım 14nisanda ne kadar olacak:))

doğardoğmaz değil de iki üç gün sonra yıkamanın bi zararı yok bence faydası var, aish suda doğuracak işşallah onunki direk yıkanacak ne güzel.. biz bile nasıl rahatlıyoruz duş alınca, onlara da yazık yavvv....

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:19:00

sanırım 2 sene olmuştur komşumuzun bebişinin ilk banyosuna şahit olmuştum yavrucuk nasıl rahatlayıp uykuya dalmıştı hemen :) bence de dikkat edildikten sonra bir sorun olmaz gibi. hem hakketen aish suda doğurcak bizimkilerin ne günahı var yahuu :)

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:22:00

maşallah aish büyüsün ne güzel... 4ü bulmaz bizimkiler sanırım korkma..

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:22:00

bizim kontrolümüzde yarından sonra bakalım biz ne kadar büyüdük 2 hafta önce 1900 idi :) aish maşşallah iyi besliyorsun demek ki kuzuyu :)

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:28:00

Selam hanımlar,uzun süredir giremiyordum;nasılsınız?
İnanç cım geçmiş olsun,çok zordur eminim :( Ama annelik böyle işte ne yaparsın,bebişler bizden önce gelecek hep...
Yıkama konusuna gelince yeğenim doğduğu günden itibaren her gün yıkadı annemle ablam.Bide yaz çocuğu idi 4 Ağustos doğum tarihi.Ama annem ben çocuklarımın hepsini yıkadım hergün der durur zaten :) Yeğenimin göbeği de 10-11 günlükkken düşmüştü,öyle hatırlıyorum...
Ya benim kızım çok mu şişko olacak ne.25 Mart ta gittik doktora en son yani 26.haftamızda
1158 gr dedi doktor 28 hafta lık ölçüm veriyor dedi.Ben 4 kilo aldım hamileliğimin başından beri,aldı beni bir telaş.Kızım tombiş mi olacak acaba ????

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:29:00

demek ki sizin bünyeler bebişleri güzel besliyo :) demiştin ya uzun raf ömrü olan yiyeceklerden tatlıdan ve hamurdan uzak duruyorum die eeee işte daha ne olsun sağlıklı besleniyorsun bebeğe yarar şeyler yiyorsun da ondan. valla ben arada kaçırıyorum zararlı şeylerden o yüzden bende gereksiz kilo oluyo gidip süt içeyim bari vicdan yaptım :(((

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:36:00

Aslında nasıl oldu bende bilmiyorum,abur cubura bayılırım halbuki :) Ama süt bana iyi geldi sanırım,hem iştahımı kesti hem tok tuttu :) Hamileliğimde edindiğim en zararlı alışkanlığım bir bardak sütün yanında bir gün çokoprens yiyiyorum bir gün dokuz kat fındıklı gofret :) Bu ikisinden başka bişeye aşermedim :D Beyaz ekmek yiyiyorum hergün en fazla 2 dilim bide o var.

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:39:00

ben de kaçırıyorum hamur işlerini arada, o yüzden bebişten çok alıyorum:(( 11 kilo almıştım totalde geçen kontrol..  napalım aldığı kadar alacak bebiş:(

Ynt: Hazırlıklar

04/04/2011 13:44:00

ben tatlı olarak sadece çikolata severim ama börek çörek boğaça falan bunlara bayılıyorum :( meyve de sevmem pek :( süt severdim ama artık gına geldi :( neyse az kaldı diye avunuyorum ama emzirirkende dikkat etmek gerek dimi :( annelik demek fedakarlık demek :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 nisan anneleriiii

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...