kimler var 2009 nisan annelerinde..

12/29/2010 16:11:00

merhaba 2009 nisan anneleri gelin burda bebişlerimiz hakkında paylaşımda bulunalım...
Oğlum uğur efe 13 nisan 2009 doğumlu acayip bilmiş bi kuzucuk :)
hemen hemen herşeyi çok erken öğrendi ilk dişi ilk kelimesi emekleyişi yürüyüşü... birtek tuvalet olayını çözemedik :) hoş onuda çözmeye başlamıştık erken dönemde ama sonra üstüne düşmeyince kalmıştı...
obur bi oğluşum var halen anne sütüne devam her nekadar çalışsamda akşamları ve geceleri böbüşten ayrılmak istemiyoruz...

Sizleride tanıyalım...

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

12/29/2010 20:20:00

Merhaba Benim şekerparem Doruk da 6 Nisan 2009 doğumlu.Okulda olduğum zamanlar hariç neredeyse tüm vaktimiz onunla geçiyor ve bundan çoook mutluyum:) Doruk uyuduğu zamanlar hariç sürekli ayakta olan kıpır kıpır bir kuzu.Neredeyse tüm hayvanlara, hikaye kitaplarına,mandalinaya bayılıyor.Nasıl unuturum bir de adda gitmeye tabi:)Şu sıralar öğrendiği yeni kelimelerle bizi şaşırtmakla meşgul.

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

12/29/2010 21:58:00

Merhaba,bitanecik oğlum Seymen 14 nisan 2009 doğumlu.Bazen çok hareketli bazen sakin kendince bir çocuk,her telden çalıyo anlayacağınız :) Evdeki bütün oyuncaklarıyla vakit geçirmesini çok seviyor.Uçak ve helikoptere bayılıyor,eğitici oyuncaklarıyla vakit geçirmesini çok seviyor,kitapları da seviyoruz,bayama kitapları da ayrı bir zevk tabiki.Benim de okul dışındaki zamanlarım Seymen'le geçiyo,çok özlüyorum onu.Henüz tam anlamıyla konuşmaya başlamadık,ama şu sıralar birşeyler diyor sanki :) bekliyoruz :)

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

12/30/2010 09:07:00

hoşgeldiniz güzel kuzucukların güzel anneleri... demekki bu nisan bebişleri hep hareketli :) benim oğluşuymda mandalinayı çok seviyor öyle böyle değil oturdumu başına en az 5-6 tane yiyor bazen fazla vitamin depoladın yeter bişi olcak diyorum ama nafile be bulursa yicek :) konuşması bizimde tek tük...

ben full çalışıyorum akşamları 8 de evdeyim oyüzden pek zaman geçiremiyoruz birlikte 9,30 gibi uyuyor... anne sütüne devam  ediyormusunuz?? bizim hedefimiz 2 yaş nasipse zaten pek ememedi kuzucuk :(

şimdilik aklımda olan kelimeleri
anne baba dede babanne anane cüt çuuu çuçu (sucu) genelde hayvanların ismini söylemez ineğe möööö koyuna meee köpeğe hav kediye pissssttt diyo :) balığada babuk diyoruz :) aklımda şimdilik bunlar var :)

incilerimiz 15 aylıkken tamamlandı sayılır bi en arkadaki 4 azı dişlerimiz kaldı :)

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

12/30/2010 13:35:00

Anne sütüne devam etmiyoruz ne yazık ki.Benim sütüm hiç çok olmadı.Ancak 16 ay emzirebildim. Hayvan isimlerini Doruk da söylemiyor.Sizin usul bizde de geçerli yani:)

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/02/2011 10:45:00

Merhaba benim yaramaz kuzumda 6 Nisan doğumlu. Çok hareketli sürekli koşturan bir çocuk. Ben bebeğim olduğundan beri çalışmıyorum kendim bakıyorum anlıycağınız ve çok keyif alıyorum bu durumdan.

Teoman hala anne sütü alıyor ama en geç 24 aylıkken bırakcaz:))) 16 tane dişi var kuzumun.

Ben bir türlü Teo ya mevye suyunu sevdiremedim bu konuda tavsiyesi olan var mı? Farklı bi sunum felan? Bizimki varsa yoksa ayran içsin kefir içsin beyaz olmayan şeyleri içmeyi sevmiyo anlaşılan:)))

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/02/2011 20:56:00

Sen de hoşgeldin inspre.Teoman Dorukla aynı gün doğmuş ne güzel:) Arkadaşlar sizin kuzular gündüz uykusuna devam ediyorlar mı?Doruk 2 gündür bıraktı da gündüz uykusunu.Henüz erken değil mi bunun için?

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/02/2011 21:55:00

Seymen 1 kere uyuyor hala,ama gece uykularını uzattı,önceden akşam 9-9:30 uyuyodu ama şimdi 11-12 arası oldu,düzenleri değişiyor artık.Bence Doruk'a gece uykusu yettiği için böyle olabilir.

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/02/2011 21:59:00

Merhaba tekrar Doruk ile beraber kutluycaz desenize 2.yaşımızı:))


Teo gündüzleri 1 kere uyuyor ortalama bir buçuk saat. Ama gece uykularını azaltmaya başladı bizimkide artık daha geç yatmak için elinden gelen her türlü kozu kullanıyo şirinlikle başlayıp ağlamakla sona eren kozlar bunlar:)) 

Okuduğum kaynaklara göre 2 yaş civarı bu uyku değişiklikleri normalmiş ama umarım sonra tekrar düzelir...

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/03/2011 09:47:00

O zaman arkadaslar size kötü bir haber vereyim.Doruk da yaklaşık 1 aydır gece 11'den önce uyumuyordu.dDedim ya 2 gündür de gündüz uykusunu bırakıp aksam 9'da uyumaya başladı.Yani sizinkilerin de gündüz uykusunu bırakması yakındır:)

Ynt: kimler var 2009 nisan annelerinde..

01/03/2011 13:10:00

Şuan dua etmeye başladım bile :( umarım gündüz uykusundan vazgeçmez.Vazgeçerse de yapacak bişey yok sanırım.Sevgi pötürcüğüm benim :) Öyle bişeylerki bu melekler bizleri her hallarine alıştırıyorlar,o halleriyle bile mutlu ediyorlar bizi :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2009 NİSAN ANNELERİ BURAYA

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...