hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 12:53:00

arkadaşlar amaç oyun ablası eşliğinde çocukların oynaması bizim de rahat sohbet edebilmemiz değil miydi? şimdi de beyaz fırında oyun alanı alt katta, oyun ablası da yok diyorsunuz. peki neden oraya karar verdiniz?

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 12:55:00

bulamadık süheyla. =( devamlı gidilecek yerler var hep. kids corner'da oyun grubu şeklinde almaya başlamış. her yer aylık çalışıyor. bari buluşulur orda sonra düzenli bir şey kararlaştırılır belki diye düşündük.  bi de retto kafe var galiba tek seferlik gidebileceğimiz. onun dışında bulamadık yer. =(


Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:05:00

Kids corner ın oyun grubu salı perşembe 14.30 da

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:09:00

anladım, o zaman yapılacak bir şey yok. ayşin senin yazdığına da baktım ama oyun ablası orada da yokmuş. çocuklarla ilgilenecek kimsenin olmadığı bir yerde toplanmak durumundaysak her yer olabilir zaten. ayrıca beyaz fırında yemek konusunda sıkıntı yaşamayız diye düşünüyorum. saat 11:30-12:00 gibi suadiye beyazfırındayız o zaman.


Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:17:00

naz2010 arkadaşın yazdığının üzerine kids corner ile görüştüm şimdi yarın için oyun grubu yokmuş, gidile bilir yani. ben orayı tercih ederim rahat etmek açısından,  yanımda da kızım için yiyecek bir şeyler alırım. üzerini de biraz sıkı giydiririm. hiç değilse rahat rahat muhabbet ederiz diye düşünüyorum.


şöyle yapalım o zaman gelecek arkadaşlar tercihlerini belirtsinler ona göre bu akşama kadar karar verelim. 

Süheyla-İdil (kids corner)

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:23:00

pelinin demir hastaymış gelmiyolar. bana fark etmez uyarım çoğunluğa ama kids corner daha rahat olur sanki?

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:26:00

Nazlı-ali kids corner

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:34:00

Güzel nurtiş anneleri bu ilk buluşma; tanışma kaynaşma gruplaşma ve daha sonrasında evlerde düzenli bir oyun grubu kurmaya dayalı olacaktı.. Yani benim ilk başta anladığım kadarıyla Kidskorner da tanışma sağlanacak ve evlere gitme açısında sıraya konacak vs gibi konular konuşulacaktı. Bizim de rahat etmemiz ve bu konuları konuşabilmemeiz adına oyun ablası olması tercih edilmişti.. Dolayısıyla oyun ablası olmayan yere gidersek nasıl sohbet edeceğiz?
Oyun ablalı olan geniş bir mekan bulunamazsa ben diyorum ki kararımıza sadık kalalım Kids corner da buluşalım.. Zaten kar yağmasaydı orada çoktan buluşmuş olacaktık. Hepimiz yanımızda çocuklarımıza birşeyler getirelim eğer gerçekten menü kötüyse (ben hiç gitmedim bilmiyorum) ve sıkı giydirelim üşümesinler..
Bunun dışında yer arayışı ile daha fazla zaman kaybetmeyelim diyorum çünkü buluşma yarın olacak. Başka zaman ev dışında buluşmak istersek o zaman mekan arayışına girelim ve farklı keşifler yapalım özellikle havalar ısındığında dışarıda buluşmalar daha zevkli olacaktır eminim..
Hepinizi öpüyorumm ve yarın görüşmek üzere diyorummmm:)))

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:42:00

yarın havanın nasıl olacağı hakkında fikri olan var mı

Ynt: hafta içi düzenli oyun grubu kuralım mı?

02/15/2012 13:49:00

Esra'ya katılıyorum.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Anadolu Yakası Panosu

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...