çalışan annelerin işi zir

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/19/2010 11:37:00

SU İÇMEKTEN BAŞIM DÖNDÜ DENEMEDİĞİM ŞEY KALMADI HUMANA,KURU DUT,SOĞAN,MALT İÇECEĞİ OFFF ÇOK OLMUŞ ŞİMDİDE REZENE DENİYİM DİYORUM BÜNYEM HELAK OLDU NEDEN AZALIYO ANLAMIYORUM

Ynt: çalışan annelerin işi zor

10/19/2010 11:54:00

arkadaşım sıkma canını malesef çalışan annelerin sorunu bu .bebeklerimizi sürekli emziremediğimiz için bi yerden sonra süt azalıyor.zaten bir müddet sonrada bebek emmiyor.bende kızımı 7-8 ay anca emzirebildim emmedi emmediği içinde sütüm kesildi.sürekli emseydi kesilmezdi.napalım sağlık olsun.enazından 6 ay emmiş oldu hayılısı.

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/19/2010 12:15:00

emzirmedigin için azalıyor dedigim gibi pompayla bir yere kadar

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/19/2010 13:53:00

altı ay verebilsem daha 3.5 aydayız :(

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/19/2010 14:16:00

Bİ ARA DURAKLAMA DÖNEMİNE GİRİYOR ENDİŞELENME RAHAT OL BENİMDE 3 AYDA GİTTİ GİDİYORDU MAMA TAKVİYESİ YAPIYPRDUM SONRA SALDIM SÜTÜM OLACAKMI NEDEN YOK DİE DÜŞÜNMEDİM OLMASADA OLUR DEDİM BAKTIM SÜTÜM ARTMAYA BAŞLADI YANİ STRES KENDİNİ KASMAK BUNLARDA ETKİLİYOR BİR DENE

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/19/2010 19:59:00

mama veren arkadaşlara bir sorum olacak benim bebişe mama hazırlıyorum o an yemiyor bende döküyom hemen baktım kutu böle hemen bitiyo ne kadar süre içinde verebilirim kaç dakika daha taze kalır.bilgisi olan varsa paylaşabilir mi şimdiden teşekkürler.

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/20/2010 06:26:00

canım benim kullandığım mamanın üzerinde 1 saatten sonra yedirmeyiniz diyor.1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor bildiğim kadarıyla bi kontrol et istersen kullanılışını

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/20/2010 08:48:00

üzerinde sadece diğer öğünde vermeyin diyor ama saat veya dakika belirtmiyor benim kullandığım mama aptamil.sizin ki neydi acaba?

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/20/2010 12:24:00

BEN İLK 7-8 AY APTAMİL KULLANDIM.ŞİMDİ BEBELAK KULANIYORUM.1 SAAT İÇERİSİNDE TÜKETİLMELİDİR DİYE OKUMUŞTUM.Bİ ARAŞTIR İYİCE İSTERSEN.BEN 1 SAATTEN SONRA İÇİRMİYORUM.

Ynt: çalışan annelerin işi zir

10/20/2010 12:38:00

ben 1 saat içinde veriyorum


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
ÇALIŞAN ANNELER

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...