bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

<12>
05/22/2011 11:32:00

Üyenin kendi isteğiyle ya da kurallara aykırılıktan dolayı üyeliği sonlandırılmıştır.

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

05/22/2011 12:55:00

IDIL SU AN 2,5 AYLIK. 4 MAYISTA 2. AY KONTROLUMUZDE 6980 GR DI. SU AN 7,5 KILOYU GECMISTIR SANIRIM... YAKLASIK 1 AY FALAN ONDEN GIDIYO...

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

05/22/2011 13:22:00

SEROSH ASLINDA ANNE SUTU ALIYO AMA BAZEN HAFTADA BIR FALAN MAMA VEREBILIYORUM... AMA ILK AY ANNE SUTU VE MAMA BIR ARADA GITTIK. IKINCI AYIMIZIN ILK YARISINDA DA AZALTARAK DEVAM ETTIM. IKINCI YARISINDAN BERI DE YOK DENECEK KADAR AZALLTIM MAMAYI. SEN MAMA VERIYO MUSUN? BIR DE KAC

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

05/22/2011 13:22:00

SEROSH ASLINDA ANNE SUTU ALIYO AMA BAZEN HAFTADA BIR FALAN MAMA VEREBILIYORUM... AMA ILK AY ANNE SUTU VE MAMA BIR ARADA GITTIK. IKINCI AYIMIZIN ILK YARISINDA DA AZALTARAK DEVAM ETTIM. IKINCI YARISINDAN BERI DE YOK DENECEK KADAR AZALLTIM MAMAYI. SEN MAMA VERIYO MUSUN? BIR DE KAC KILO DOGDU? IDIL 4245 GR DOGDU

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

05/22/2011 13:22:00

SEROSH ASLINDA ANNE SUTU ALIYO AMA BAZEN HAFTADA BIR FALAN MAMA VEREBILIYORUM... AMA ILK AY ANNE SUTU VE MAMA BIR ARADA GITTIK. IKINCI AYIMIZIN ILK YARISINDA DA AZALTARAK DEVAM ETTIM. IKINCI YARISINDAN BERI DE YOK DENECEK KADAR AZALLTIM MAMAYI. SEN MAMA VERIYO MUSUN? BIR DE KAC KILO DOGDU? IDIL 4245 GR DOGDU

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

06/29/2011 10:10:00

benım kızımda salı gunu 2 aylık oldu 5270 cıktı dun mama vermıyoruz sadece emıyor berrakın dedıgı gıbı ne ne zayıf ne sısman...

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

06/29/2011 11:00:00

arda 1. ay kontrolünde 1150 gr almış ve 4300 çıkmıştı.daha sonrada almaya devam ettiği belli oluyo.kakası normal 4-5 kez yapıyo mutlaka. ama gün içerisinde çok ağladığı için bir türlü doyduğuna ikna edemiyordum çevremdekileri.bi kaç gün mama takviyesi yapalım bakalım dediklerinde yanaşmıyordum.ama pompayla bir deneyelim dedik cidden az geldi sütüm ve dünden itibaren azda olsa emzirdikten sonra mama vermeye başlamak zorunda kaldım.gerçi bu seferde kusuyor biraz zorlayınca.ne yapmalıyım sizce.gereksiz yere mama vermek istemiyorum.ama ya açsa gerçekten. pompa kafamı karıştırdı:((

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

06/29/2011 11:00:00

arda 1. ay kontrolünde 1150 gr almış ve 4300 çıkmıştı.daha sonrada almaya devam ettiği belli oluyo.kakası normal 4-5 kez yapıyo mutlaka. ama gün içerisinde çok ağladığı için bir türlü doyduğuna ikna edemiyordum çevremdekileri.bi kaç gün mama takviyesi yapalım bakalım dediklerinde yanaşmıyordum.ama pompayla bir deneyelim dedik cidden az geldi sütüm ve dünden itibaren azda olsa emzirdikten sonra mama vermeye başlamak zorunda kaldım.gerçi bu seferde kusuyor biraz zorlayınca.ne yapmalıyım sizce.gereksiz yere mama vermek istemiyorum.ama ya açsa gerçekten. pompa kafamı karıştırdı:((

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

06/29/2011 11:23:00

haklısın gerçekten sabır istiyor.bizimki biraz kolik sancısı gibi öğleden sonra ağlamaya başlıyo.akşam 7-8 civarı uyuyo sonra gece sorun çıkarmıyor emmesi için kaldırdıktan sonra uyuyor tekrar. açıkcası buna güveniyordum ben aç olsa gecede huzursuz olur diye.bikaç gün deneyelim bakalım belli olur  

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

07/15/2011 06:39:00

3. ay 700 gr. almış Berker.

3650 gr. doğumuştu, 3. ayında 6750gr.

Ynt: bebişleriniz şu an ne kadarlık ve kaç kilo?

07/26/2011 16:31:00

13mayıs doğum: 3700gr 51cm 17haziran 1.ay: 5250gr 58cm 20temmuz 2.ay: 6510gr 62cm

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...