merhaba temmuz 2010 anneleri

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/04/2011 09:18:00

Adaş arkadaşım günaydın :) Benim sütüm sadece 4 ay yetebildi o yüzden mama ve ek gıdalara 5. ayda başladık...
Rota etkilemez de.. diğer 2 aşı etkileyecek.. dün olduk 2 aşımızı.. çok ağladık.. içim parçalanıyor her seferinde çünkü ağlayan bir bebek değil benim oğlan :((.. gece çok huysuzlaştı.. Dün gece yatmadan paranox fitil verdım ateş yapmadı... ama bugün biraz ateş var.. bu sefer de caprol şurup vermış annem.. tedbirli ol bu ilaçları edin aşılardan sonra..

1 haftadan beri yarım dönüyor.. tam değil daha...gece hep yan yatarken buluyorum ve sürekli yer değiştirmiş oluyor. Bence rahat olmalısın... her bebek kendine has gelişimi var.. eninde sonunda hepsi emekliyecek..yürüyecek...:))) Peşlerinden koşacaz :))

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/04/2011 11:17:00

Ben yarın bacaktan 3 aşı diye biliyorum ama inşallah 2 aşıdır.. Bizim ki çok kötü oluyor aşı günü çünkü..Bilinçlendikleri için daha çok ağlayıp tepki gösteriyorlar bence..

Arkadaşımın çocuğu 3 aylıkken döndü diye ben takmaya başlamıştım..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/04/2011 12:14:00

3 aşı birden benim bebiş hiç olmadı.. en fazla 2 ... birer bacak.. belki sağlık ocağı öyle yapıyordur....Yavrum şimdiden içim acıdı yaa.. Nedir bu çileleri..her ay aşı...bılıncleniyorlar elbette.. bir de gözünün içine bakışı var aşı esnasında..gel de ağlama.. Al beni burdan der gibi...Aşı günleri benim moralim sıfır...
Dönmeyi düşünme..istediği zaman döner minik insanın :D
Benimki yavaş yavaş sinirlenmeye de başlıyor..kasıyor ellerini yumruk yapıyor..göğsünü bacaklarını vuruyor :) Rahat bırak..eninde sonunda olucak herşey :)

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/04/2011 16:19:00

İnşallah Mügecim..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 08:28:00

maşallah bebişlerinize.. biz de dün gittik kontrole boy:69,5 cm   kilo:8400gr. şükür bir problem yok, dişten de tık yok dedi doktor. bu ay sabahları yumurtalı kahvaltı,  öğlen sebze, yoğurt veya tarhana çorbası vericez bakalım.  öğleden sonra yoğurt. daha aşımızı olmadık, yazdıklarınızı okuyunca stres oldum şimdi ben de:( bizim de aşı sonrası çok sıkıntılı oluyor...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 08:32:00

frzsnkt, bebişin çok tatlı maşallah ona da....
Allah şimdiden kolaylık versin bu aşı olayında...
bişey sorcam..kahvaltının detayını yazarmısın ? Nasıl vericeksin ?
Sebze ve yoğurtta aynıyız
Bizim bir de meyve puremız var 10da ve de gece muhallebimiz.. sanırım emziriyorsun....
Bi şu kahvaltıyı nasıl vercem çözemedim.
Labne pekmez bebe biskuvi biraz mama karıştırıp sabah bıberondan verdim..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 09:41:00

teşekkürler Müge, şeker oğullarımız aynı tarihte doğmuş sanırım,:) bizimki biberon kabul etmeyenlerden. sabah biz kahvaltı yaparken o da bizimle yemeye bayılıyor. büyük adam gibi biz ne yersek yediriyoruz. labne, pınar beyaz sürüyorum küçük küçük ekmeklere, beyaz peynir; damağıyla ezdire ezdire yiyiyor, kaşar bile parçalayıp verdim, bayıldı. yine ekmekle pekmeze banıp veriyorum,yumurta sarısından denedim yeni sevmedi pek, 1-2 lokma yedi bıraktı. hiç zorlamıyorum. kafayı çevirdiği an bırakıyorum. ben çok iştahsızımdır küçüklüğümden beri, beni hep zorlamışlardır, o yüzden söz verdim kendime canı isterse yediricem hiç zorlamıycam diye, bakalım inşallah işe yarar. yani ben ya kaşıkla ya da elimle veriyorum. biz de sofradaysak çok daha güzel yiyor, sanki canı çekiyor.  sonrasında da kısa bir emzirme, sütüm çok bol değil ama o da onu tatmin ediyor işte. aslında ben her şeyden tattırıyorum. bi nabız ölçüyorum. severse ve bünyesine dokunmazsa ne ala... umarım gereksiz cesur davranmıyorumdur...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 09:45:00

Cok gıpta ettim..Cesaretim yok ekmek filan.. ya boğazına kaçarsa diye...Bı sefer meyve püresinden armut kalmış bir parça... boğazına kaçıyordu..öğürdü çıkardı..çok korktum...
Aslında yavş yavaş alıştırmam gerekiyor..doktor da bişey demedi...Böylece rahat ederim ilersi için...
Ekmeği bişeylere banıp denicem...
Dişimiz de yok ki :/

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 09:47:00

Bi şey daha sorcam.. Oturtuyormusunuz ?
Yemek sandalyesi ne zaman alınmalı ? Mutfakta iyi olur sanırım...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

01/05/2011 10:00:00

bizimki kendisi illa oturmak istiyor zaten. doktorum da oturtabilirsin dedi. ben de şimdi araştırıyorum mama sandalyesi hatta bir yerde uygun birşey buldum bakarsanız. http://www.paketlet.com/store/ProductDetails.aspx?productid=172016&ttype=Campaigns#pt ; artık almak lazım da bazıları pek sevmiyormuş mama sandalyesinde oturmayı, bu yüzden hemen satanlar bile var. bizimki de hareketli hiç belli olmaz, o yüzden çok pahalı bir şey almak istemiyorum.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Temmuz Anneleri Tanışalım

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...