merhaba temmuz 2010 anneleri

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 09:40:00

Ben deniyecem tuubis tesekkurler

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 10:45:00

2004 haziran bizim tarih,çocuğa karar vermekte benden ağırı yokmuş demek ki :))

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 11:07:00

Biz 2007 kasim

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 11:14:00

Bizim de 2007 Kasim :)

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 12:51:00

yaa arkadaşlar bişey rica edebilir miyim?hani bebişler bişeyi seviyo da tarifi buraya paylaşıyosunuz ya;ama bisürü konu geçiyo üstüne bi daha bulmak zor oluyo.ben bebişlerin sevdii lezzetler diye bi başlık açmıştım,oraya yazsak bi nevi tarif defteri gibi..daha ii olmaz mı?

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 13:01:00

başlık nerde?oraya yazalım

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 13:03:00

Bizim de 2004 haziran zeliha... bizde bayağı geç karar verenlerdeniz çocuğa..ama şimdiki aklım olsaydı evlendiğim yıl yapardım çocuk..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 16:16:00

merhaba temmuz anneleri grubunda başlık Bebişlerin sevdii lezzetler diye..
ben beklemekle ii yapmışım diyorum müge yaa;ne kadar harika olsa da sorumlulukları ağır..belki yaşımdan kaynaklı,hemen yapsam sorunlar yaşayabilirmişim,şimdi daha yaşındayım ve daha olgunum sanırım:))

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 16:50:00

walla ben 35 yaşında olduğum için belki öyle düşünüyorum..evet gerçekten olgunluk önemli...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/12/2011 20:20:00

ben anca 26yaşındayım (evliliğe bayaa acele etmişim yani:)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Temmuz Anneleri Tanışalım

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...