merhaba temmuz 2010 anneleri

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 08:40:00

mibrim bende aynı fikirdeyim .bende çalışmak isterdim resmen evde bunalıma girdim.hergün aynı şeyler hiç bi farklılık yok .sürekli çocuğunla olunca onu kafaya tak bunu tak sinirler tavan yapıyor sinirinden çocuklar etkileniyor.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 08:42:00

menekşe yazdıkların çok iyi geldi bana,o açıdan düşünmek lazım doğru söylüyorsun mesela Can çok uyumlu bir çocuk,babası da yediriyor annem de ben de,hiç ayırt etmez.yardımcılarım var çok şükür.emin ellerde çok şükür.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:08:00

bende katılıyorum arkadaşım çalışmayan bir anne olarak.ve enes olana kadar çalışan bi kadın olarak.eşime hep derim işte nekadar yorumsanda değişik bi ortam farklı düşünceler yorucu olsada rahatlatıyor aslında.evi enesi özlüyorsun geldiğindede güzel dolu dolu vakit geçiriyorsunuz.ben sürekli yanında olduğum için belli bir rutine oturdu.gerçi saolsun eşime bırakıp yanlız vakit geçiriyorum ama nekadar.annem çalışıyor,kayınvaliden yerinde hiç durmuyor.bu durumda bırakacak kimsede kalmıyo.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:22:00

ya bebeğine eşi bakabilenler hepinize hepinizin eşine yürekten bir bravo! neden mi? yahu benim koca iyi hoş oynuyor seviyor bazı durumlarda altını da temizliyor ama bunların tamamını bir döngü içerisinde yapamıyor yapmıyor..yani ona bırakıp bir saat çıkmak düşüncesi öyle korkutuyor ki eşimi anlatamam..çarşının en işlek yerinde mağazamız var çarşıya çıkınca sana bırakayım kapının önünde oyalarsın gelen geçeni izler çalışan arkadaşlar yardımcı olurlar vs vs diyorum (sadece 1 saat için) hayır yapamam ben diyor.... dikkatsiz yerde yanında oturan çocuğu kaç kere düşürdü yatakta bir kez uyuyakalmış bebek orta yerde düştü düşecek..


ya bahanelerin arkasına sığınıyor ya da gerçekten yapamaz bilemiyorum ama burada ondan başka bana nefes aldıracak kimse olmadığı için tek şansım o!

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:26:00

menekşe hadi bize bira daha gaz.

sevde 4 yaşına kadar birlikte olmalıymışız yazısıyla moralim bozuldu be arkadaşım.

bizim gecelerde çok uykusuz.gece babannede kaldık kaanada yer yatağı yaptık sen gece yarısı sürün kanepeye tutun ayağa kalk ben bi kalktım kaan ayakta gülerek bizi izliyor, çocuk resmen oyun istiyor,aldık yanımıza ortaya yatırdık yok bıdır bıdır bişeyler anlattı sonra babaya sarılıp uyudu.uykularımız darmadağın artık.uyuyunca aldım yatağına.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:30:00

Sevgili menekşe, efruz, fatima fikirleriniz için teşekkürler içimi rahatlattınız. Müge haklısın galiba Nurefşan'ın geçirdiği dönemde etkiliyor beni sanırım hemen bi silkelenmem lazım. Nurefşan'da babaannesiyle çok mutlu çok seviyor onu ama beni görür görmez değişiyor bütün karakteri. Motivasyonumu kaybetmeden devam etmeliyim ve bu durumdan etkilenmemeliyim de bunu nasıl başarıcam onu bilmiyorum:(

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:40:00

evet buldum o kitabı da dün 2 çocuklu benden daha beter durumda bir arkadaş okuyordu şöyle bir göz gezdirmiştim arayıp sorum şimdi.

Adem Güneş - Çocuk Terbiyesinde Doğru Bilinen Yanlışlar

Şimdi araştırdım pedagogmuş aynı zamanda ama fikirleri inanılmaz keskindi. Sadece ilk kısmını okudum. Bebeğin sütten ziyade anneyi emmesinim gerekliliğini yani illa süt için değil hatta olmazsa olmazımsı bir şekilde vurgulamış 2 yaşına kadar emmeyi. Anne-bebek arasında güçlü bağ vs. Zaten o kısmı okuyunca koptum. Ki ben kızımı 1 ay emzirebildim ama şuanki bağımız inanılmaz eğer öyleyse bir de emse nasıl olurduk bilemiyorum.
Sonra da 4 yaşına kadar bebek-anne birebir olmalı, her ihtiyacında anne yanında olmalı yani 7/24 olmalı. Anne 4 yaşına kadar çalışma vs. amaçla bebeğini bırakmamalı yoksa mesela ilerde düşünmeden her önüne gelene aşırı sevgi gösterme, başkalarından sevgi bekleme vs. oluyormuş. Hatta bazılarında tam tersi sevme engellilik oluyormuş kimseyi sevemiyorlarmış, sevgilerini gösteremiyorlarmış. Çeşit çeşit sevgi problemi kısaca bünyem sarsıldı. Tabi kitabı okuduğum andan itibaren de böyleyim.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:45:00

owl +100000000000

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 09:53:00

owl çok sağol. Yeşiminde dediği gibi büyüdükçe herşeyin farkına varıyorlar ve bazı şeyler zorlaşıyor sanırım bu da bir dönem ama anne olarak en önemlisi iç huzurumuz hepimiz bu iç huzuru sağlayabiliriz inşallah.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

03/31/2011 10:09:00

arkadaşlar her uzmanın her doktorun dedikleri mutlak doğru olsaydı..bir kere erkek bakış açısıyla nasıl emzirmekle ilgili bu kadar keskin yargılarda bulunulur .. sabiha keskin paktunanın anne işte kitabını bence okusun çalışan anneler çnkü o da calısan ve 2 çocugu olan bir anne..

kesinlikle tüm gün bi bebekle ilgilenmek cok yıpratıcı hele ki öncesinde calistiysanız size söyle söyliyim çok seyrek de olsa yalnız  dısarı cıktıgımda kendimi ne kadar özgür hissettiğimi buna ne kadar ihtiyacım oldugunu anlatamam..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Temmuz Anneleri Tanışalım

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...