merhaba temmuz 2010 anneleri

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/17/2011 21:59:00

cevplarınız için teşekkürler. biz aylar önce bıraktık küvetini. kucağımda yıkıyorum. babası da havluyla bekliyor ve alıyor. ama çok fena ağlıyor.sudan korkup üsütme saldırıyor resmen :)
bu arada bizimki şimdi uyudu saat 23.57 ara ara bağırıyor gidip pışpışlıyorum.
ben de grip gibi bişi oldum sanırım. dediğiniz gibi inşallah bebeğe geçmez.babaan bana geçti o iyileşti.
bir de bugun balkabağı ve havuçtan turuncu bir çorba yaptım. yedi afiyetle, tafı da güzeldi tavsiye ederim.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 07:42:00

Geçmiş olsun Safiye, umarım hemen atlatır....
Banyo konusuna gelince...banyo ve su delisiyiz diyebilirim.. Kendi küveti var içinde özel yastığı...bacakları çırpıp beni de yıkıyor... 2 günde 1 uyku öncesi yıkanır... havalar iyiyse her akşam yıkanır sonra da johnson's baby nin masajı var....onunla uyku öncesi masaj yapılır ve yataga...

Yengeç burçları su hastasıdır senin kız da yengeç değilmiydi....

Sen ne yap biliyormusun..yemeklerden sonra kucağına al..banyoya gidin..lavabo çeşmesini aç..su ince ince aksın...kendi ellerini suyun altına koy evir çevir suyla konuş ..... yavaş yavaş elini ıslat kızın, sonra onun 1 elini al suyun altında gezdir..yavaş yavaş konuşş ciciii ciciiii diye diye.. (ya da başka cici sözler)
Alışkanlıklar üzerine kurulu bunların minik beyinleri.. alıştırmalar yap her yemek öğünden sonra...

Biz her yemek sonrası yüzümüzü yıkarız..ellerini beyefendi kendi yıkar :D

Bir sonraki adım.... yüzünü lavaboda ıslatmaca...

haydi kolay gelsin

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:06:00

çok güzel tavsiyeler ben de ilave olarak şunu söyleyebilirim sabah kalktığımda banyoda dişimi fırçalarken babası izlettiriyor,merakla bakıyor ne yapıyorum diye dişleri çıkınca fırçalıycaz ya şimdiden aşinalık olsun diye yapıyoruz.banyoyu çok ama çok seviyoruz,daha küveti görünce kahkahalar atmaya başlıyor Can,maşallah küvetinde bir de duş yaptırıyoruz hiç korkmuyor.şimdiki hedefimiz suyun altına sokup çıkarmak,dün babası yapmak istedi ben cesaret edemedim ama yazın denizde yapıcağımza göre şimdiden başlayalım.sevdiği oyuncakları koyabilirsiniz suya doldur boşalt çok hoşlarına gider.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:37:00

bu diş fırçalama olayı bizde de var izlettirmek gerek bence de...nasııl dikkatle bakıyor benim ki anlatamam..ben parmağıma doladığım temiz yumuşak bir tülbentle siliyorum ah bi çıksalarda fırçalasalar ne şeker oluyorlar öyle..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:44:00

kayra da suya bayılanlardan:))))hatta azönce banyo yaptı şimdi uykuda..hiç bugünkü kadar eğlenip çığlıklar atmamıştı.hele fileyi çıkarıp küvete sokarsam tamam,ben dahil kuru yer bulmak mümkün olmuyo.haftada enaz 2kez yıkıyorum ben,hava güzelse sayı artıyo o zaman..banyo değil de sonrası zor oluyo bizde,giyinme faslı,beni hemen uyut diye mızmızlanmalar:))banyoyu hep gündüz yaptırdım ama bu uykusuz geceler geceye taşıma konusunda düşündürtüyo beni.akşam banyolarının uykuya faydası oluyo mu arkadaşlar

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:45:00

Zeliha kesinlike faydası oluyor... dene derim..nasıl sen banyodan sonra mayışıyorsan o da öyle oluyor.. biraz da masajladın mı..hemen dalıyor...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:47:00

ben sayısını hatırlamadığım kadar az gündüz yaptırdım hep gece uykusuna yatmadan önce yıkardım..uyku ritüeli için süper bir başlangıç..banyodan sonra cin kesilip uyumayanlardansa bebeğiniz sökmez ama geneli sızıyor:))

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:47:00

hepsi aynı galiba bıdıkların,bizi diş fırçalarken görünce gözlerini bile kırpmadan seyrediyo.özellikle seyrettirmek aklıma gelmemişti ama,ii fikir..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:49:00

mügecim geceye dönüp deniycem,ama benimki masaja falan vakit ayıttırmıyo ki.beyaz tenli ya gözleri kaşları hemen kızarıyo uyut beniii uyut beniiiiiii diye:)))))))))))))

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/18/2011 08:51:00

Zapt etmek zor dimi.. bir de bi güçlendiler... bazen bir direnişi var akıllara zarar... herşeye vurma huyu...nerden buluyorlar bu gücü şaşırıyorum (ayak tekmelerinden hiç bahsetmiyorum tabii) ama eller vurmalar ....


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Temmuz Anneleri Tanışalım

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...