merhaba temmuz 2010 anneleri

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:18:00

çok güzel,çok sağlıklı bayıldım ben de bu arkadaşa,al annesi çok sever bence.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:22:00

tünaydın kızlar
hoşbulduk bu arada
benim kız sizmkilerden büyük 22 haziran
ama tek dişimiz var 1 ay olu oda cıkalı
dönmeyi daha 1 hafta önce başladı günde toplam 2 kere:)
yani emeklemede yokkkkkk
anlıyacagınız kızım tam bir tembel teneke
mürge dr götürcem demişsinde daha kasları tam gelişmemiştir her bebk farklı bence korkma
arkadaşımın kızı 1 yaşında kollarında tutunca kendini yere burakıyor yürümüyor dr tembellikten demiş
benim kızmda tam tersine onu yürüt ama hayattda yere bırakma
herseyi tersten yapıyoruz

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:28:00

Mügecim için rahat edecekse götür başka türlü huzura kavuşamazsın zaten..biz ne desek boş olur. Bence sorun yok....Ebru2010 dediği gibi hepsinin gelişimi farklı...

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:38:00

kızlarrr bıdırcın yumurtası verebilirmiyiz acaba bebişlere

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:43:00

sagol mügecim

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:43:00

sakıncalıymış 12. aydan önce. Yumurtadan daha zengin bir yapıya sahip...her anlamda fosfor demir vs vs
beklemekte fayda var ....

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:47:00

bizde de ne emekleme ne de dişten eser yok. dede geldi kucağa alıştırdı, o da bişey değil kucakta da durmuyor, atlıyor sağa sola. havada asılı kalabileceğini sanıyor komik insan. bizimkinin uyku arkadaşı babası ve benim. illa yanında biri yatıcak da öyle uyuyacak. hayır ikimizin arasında da yatmıyor, bi ona dönüyor bi bana, ne yapacağını şaşırıyor, biraz uzun sürede uykuya dalabiliyor ama napalım tadını çıkaralım diyoruz... bizim dişten tıkk yok, gece uyanmaları tam gaz ama, şımarık bunlar şımarık:)

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 10:53:00

Evet Mügecim içim rahat edecek götürdüğümde.. 8 aylık tam olsun götürcem..Bazı şeyler için geç kalırsam diye korkuyorum..

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 11:04:00

ebru bıldırcın yumurtası 1 yaşından önce verilmemeliym iş içerik açısından ağır gelirmiş bende araştırmıştım.
murge, mügenin dediği gibi içinin rahat etmesi için git dr. ama göreceksin tembellikten başka bir şey değil diyecek 1 yaşına kadar normal bir durummuş doktorumda dinlemiştim.

Ynt: merhaba temmuz 2010 anneleri

02/24/2011 11:07:00

inşallah simden ya...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Temmuz Anneleri Tanışalım

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...