küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/17/2011 12:12:00

Sinemal ben sana telefonumu msj atıyorum. Perşembe günü öğleden önce konuşuruz tekrar.

Tuna sanada yolluyorum bir aksilik çıkarsa diye.

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/17/2011 12:16:00

tmm cnm ben seni o sabah ararim konusuruz

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/17/2011 12:18:00

Tamam teli aldın heralde :)

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/17/2011 13:02:00

evet cnm aldim

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/17/2011 22:14:00

pelin 1-1 olacağını zannetmem ama aradığımda onu da sorayım,

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/18/2011 14:55:00

MERHABA arkadaşlar ;
sizlerden bir destek rica edicem
daha önce hiç katılamadım ve ilgilenmedim ama bu sefer başka türlü heyecanlandım
facebook ta b&g store cast yarışması düzenleişti .Tesadüfen 1. elemeyi geçtik.İkinci eleme için de şu anda 2. sıradayız .Belki sizlerin oyları ile de birinciliğe taşınabiliriz. Oğluma destek olur musunuz ?
Aşamalar şöyle  ;
önce sayfayı beğeniyoruz:http://www.facebook.com/bgstore.com.tr
sonra http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150095603349947&set=a.10150095603229947.281612.288165364946&theater" rel="nofollow" target="_blank"> http://www.facebook.com/En.Gzl.Bebekler?v=photos#!/photo.php?fbid=10150095603349947&set=a.10150095603229947.281612.288165364946&theater .bu linkte arsımın resmini beğeniyoruz .
Çok samimi bir şekilde yazdım ,teyzoşları olarak desteğiniz bekleyerek ...

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/18/2011 14:55:00

MERHABA arkadaşlar ;
sizlerden bir destek rica edicem
daha önce hiç katılamadım ve ilgilenmedim ama bu sefer başka türlü heyecanlandım
facebook ta b&g store cast yarışması düzenleişti .Tesadüfen 1. elemeyi geçtik.İkinci eleme için de şu anda 2. sıradayız .Belki sizlerin oyları ile de birinciliğe taşınabiliriz. Oğluma destek olur musunuz ?
Aşamalar şöyle  ;
önce sayfayı beğeniyoruz:http://www.facebook.com/bgstore.com.tr
sonra http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150095603349947&set=a.10150095603229947.281612.288165364946&theater" rel="nofollow" target="_blank"> http://www.facebook.com/En.Gzl.Bebekler?v=photos#!/photo.php?fbid=10150095603349947&set=a.10150095603229947.281612.288165364946&theater .bu linkte arsımın resmini beğeniyoruz .
Çok samimi bir şekilde yazdım ,teyzoşları olarak desteğiniz bekleyerek ...

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/18/2011 14:56:00

bu arada toplantıya gelicem
ama nasıl ulaşıcam pzt konuşruz.
 1-1 olmaz biz de mutlaka destek oluruz çankaya yılıdzda bir arkdaşımın partievi v ardı bir de oraya sorucam ben

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/18/2011 15:01:00

Buraya da yazayım:)
Biz uygunuz tüm organizasyonlar için
biraz lokasyonumuz ters:) Ama taksiyle çözeriz

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/18/2011 20:04:00

pelin ikinci ve üçüncü link aynı şey mi?


şunu daha açıklayıcı yazsaydın:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Ankara Nurturia Üyeleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...