küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 19:25:00

arkadaşlar 2 günde ne çok şey yazılmış ööle:)

cuma konusunda BURCU:)  bizi de alırsa bize uyar.ve kesinlikle sabit gün böylece herkes uygun olduğu haftalarda kendini ayarlar.
birbirimizi isimleri öğrenme adına da bu hafta çok hızlı hemen sohbete daldık bi dahakine tek tek kendimizden azıcık bahsedelim tanışalım dimi?
bu arada benim adım Nebahat.
ve bu çabalarından dolayı seni tebrik ediyorum Eda...

salı günü bizim dr. randevumuz var:(

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 19:49:00

evet 2 günde epey birşey yazılmış. bize de cuma 11-1 uyar. sabit gün işi gayet mantıklı. ev toplantıları spesifik zamanlarda olsa da partievi fikri bize daha uygun. 

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 19:55:00


arkadaşlar salı konusunda erteleme olabilir malesef,yarın netleşicek,
yeni aldığım  kadın inşallah beni satmaz :P,yarın haberleşicez en son:(
ama ertelesem bile çok sürmez merak etmeyin


bu arada curcunadan beni aradılar ,cuma 11-1 kesinleşti ve şöylede ilginç bi gelişme var,
bundan sonraki sabit günümüz cuma 11-1 olabilirmiş ne dersiniz?


Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 20:06:00

salı ya da perşembe günü olursa bize daha uygun olur ama netice de çoğunluğa uyarız.

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 20:57:00

Cuma 11-1 sabit gun olarak bana uygun. Bu arada edacim ben de tesekkur ederim cabalarin icin... Kizimin artik arkadaslari var diye cok seviniyorum :)

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/27/2011 21:37:00

11-1 arası Ece'nin uyku satine denk geliyor bir gün için idare ederiz demiştim ama sabit gün olarak belirlenince iş değişti.. Bakalım uyku saatini 1 saat kaydırabilirsem biz de her hafta katılabiliriz yoksa çok zor olur gelmemiz :((

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/28/2011 04:15:00

hilalcim kesinleşen bişey yok bize alternatif sunuyorlar ,zaten şunun şurasında bu curcuna işi havalar ısınıncaya kadarr:)

aman saat seçeneğimiz çok olsunda:)
cuma günü sabit gün ve saatin ne olacağına orada karar vericez,ece çok mutlu oldu bak bence sen hemen vazgeçme bizden:)

bu arada pelinle konuştum telefonda,kızı için oyun grubu kurmuş ve hala görüşüyormuş insanlarla,bizde öyle olalıımmmm:)
bi de çankaya tarafından gelen kim vardı yaa tuna10 neredesin:),

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/28/2011 07:28:00

https://www.unnado.com/kampanya_detay.php?kampanya_id=370lar harika harika
ay bunu alalım kız

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/28/2011 07:56:00

herkese günaydınnn
arkadaşlar sizleri listeme ekledim umarım eksik kalmamıştır.

Ynt: küçük bebekler oyun grubu-2- (çalışmayan anneler)

02/28/2011 08:14:00

ne yapıyosunuz nasılsınız

bu hafta nezaman oyun günü


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Ankara Nurturia Üyeleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...