Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/16/2011 20:04:00

edacım üst üst geldi valla sıkıldım bende.pazar günü istanbula gidiyoruz.muhtemelen bir hafta kalıcam.bu hafta görüşelim şekerim.çarşamba mesela nasıl olur.sizcede uygunmudur

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/16/2011 20:32:00

edacıım güzel fikir ama benim de bırakacak kimsem yok maalesef :(((
olsun ceren'cim biz de evde dvd partisi yaparız üç boyutlu sinemanın yerini tutmaz ama....
sinemacıları da aramızda görmek isteris tabii ;)

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/25/2011 19:35:00

kızlar önümüzdeki hafta gidiyoruz
kendinize gün beğeniniz please:)))

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/26/2011 06:46:00

ay pek heyecanlı. işi asıp bende mi gelsem acaba!

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/26/2011 06:56:00

gözde gelseneeee
önce bi yemek yeriz ardından 3 boyutlu jonny depp izleriz:)))

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/26/2011 08:43:00

hafta içi olursa ben de gelirim edacım

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/28/2011 22:48:00

arkadaşlar arastırdım falan filan..3 boyutlu imax'de izlenirmiş
orjinal alt yazılı
seanslar da 12:00,15:00  diye gidiyor
ne dersiniz?

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/29/2011 10:25:00

15:00 olursa süper olur benim için, çalışan annelere uyarsa tabiii. o gün doktora gitmem lazım sonradan hatırladım:(

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/29/2011 17:52:00

daha günü tam kararlaştırmadık ama o gün yemekte konuştuğumuza göre ya salı ya perşembe...
seanslarda yukarıda yazdığım gibi...
bi el atın kızlar şuna yaa:)

Ynt: Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde (2011)

05/29/2011 18:11:00

Edaaa not tut sen anlatırsın sonra bize  :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
anki kankileri!

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...