ordan burdan şurdan:))

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/01/2012 20:45:00

kesinlikle diyorum 72 ayını doldurmadan çocuğunuzu okula göndermeyin. varsın 1 sene geç gitsin ne kaybedecek? ama kazanacağı çok şey olacak emin olun. şahsi fikrim sadece; orta kısmın geri getirilme nedeni;imam hatipe lisede öğrenci alınca uyum sağlatmakta zorlanılıyordu,çevremde gördüğümde buydu,tabiki hepsi olmasada genelinde bu sorun vardı, orta kısımda alınca uyum sağlaması,amaca uygun yetiştirilmesi daha kolay olacak,şahsi fikrimde böyle,din alanında eğitim verilecekse çocuğa,bu alanda meslek sahibi olacaksa,lise çok geç oluyordu,uyumdan kastımı anlamışsınızdır sanırım. bana amaç bu gibi geldi doğruda,kızlar gerçekten işin içindekiler sorun okullar çığrından çıktı,çocuğa zorla okuyacaksın,öğreneceksin demenin cidden bi mantığı yok,şuan benim okulda öyle çocuklar varki,sınıfta en az beş tane iyi öğrenciye zararı var mesela,halbuki gitsin beden gücüyle bi meslek sahibi olsun,kafası almıyor işte,'öğrenemeyen çocuk yoktur,öğretemeyen öğretmen vardır' diye bir söz var,bu sözü söyleyen gelsede bahsettiğim çocuğa bişey öğretse dişimi kırarım,olmayınca olmuyor,hadi kendi ilgilenmiyor etrafınada zarar,dersin akışını bozuyor,arkadaşını engelliyor,gitsin meslek edinsin işte,ama yok illa okuyacak,ha okuyacak deniyorda sanıyormusunuz o sınıflar layıkıyla atlanıyor:)))sınıfta bırakamazsın,ha bırakırsın ama binbir türlü eziyetle ki en son aile rızası:))bizim sistemin neresi doğruki,her taraftan yanlış fışkırıyor,bakalım yeni sistemde neler bekliyor bizi:((( kuran dersine gelince olsun ,isteyen alsın, ama olayı şuna çevirirlerse ülkede zaten sivrilmeye başlanan ktuplaşmanın daha sivrileceğini düşünüyorum, bizim çocuk kuran dersi alıyor okulda sizinki alıyormu, hayır,!!!!!!!çocuğuna kuran dersi aldırmayanı gavur gözüyle görmeyeceksek,tabiki,ama kalıbımı basarım böyle görecekler.keşke daha ılımlı daha hümanist bir toplum olabilsek, başörtüsü takmayanı dinsiz gözüyle gören bir grup, kuran dersi aldırmayanı nasıl görecek ,iş bu hale gelirse çok yazık gerçekten.

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/01/2012 20:54:00

bence seçmeli ders işin kılıfı zaten o ders öyle ya da böyle mecburi olacak. uni.de de böyle değil midir? seçmeli ders hakkın olur ama mecburen birini seçersin! seni mecbur tutarlar sözde secmeli derse! işin öteki tarafı kesinlikle olacak zaten kuran dersini secmeyenler ya da din bölümüzde olmayanları ilerde zor günler bekleyecek!
imam hatiplere uyum için yapmış olabilirler. ama gercekten bu mantıkta ailelere sahiplerse ve bu görüşe yatkınlarsa zaten gidip orda okusunlar. benim çocugumu aklının karısmatya en yatkın döneminde etrafında olmasınlar. onlar da uyumlu uyumlu takılsınlar!!!
tekrar yas konusuna gelirsem 60 ay bence de erken. ama ekimliler 71. ayda olacak mesela ama bir daha ki seneyi beklersek 83. ay olacak! erken olması kadar geç olmasının da sıkıntıları olmaz mı sence mihri? 83 ay geç bir zaman değil mi sence?
dediğin gibi mihri detayların ne oldugu da cok önemli ama bir şekilde cocuklarımız bu sistemle yetişecek bu ülkede yasıyorsak. amacım mevcut yönetimin bakıs acısından en az zarar alacak sekilde büyütmek.

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/01/2012 21:00:00

kaygılarını anlıyorum canım,kimse kimseye karışmasa keşke diyorum ya:(((valla ezgi 78 aylıktı aslım ya bence geç olmaz,en azından erken olmasından iyi diyorum,geç olmasında ne zarar olacakki,en fazla fiziksel olarak gelişmiş durur ki benim ezgi kadar kimse iri duramaz sınıf arkadaşlarının yanında ,iki katı duruyor nerdeyse:((ben çok memnunum,çok güzel alıyor,öğretmeni asla 2 kere anlatmama gerek yok ezgiye diyor,ama bir sene önce başlamış olsaydı böyle olmayacaktı eminim,zihinsel gelişim açısından 1 sene çok farkeder,bırak geç başlasın derim,tabi sen ne dersin bilmem:))))

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/01/2012 22:00:00

Benimki kısa ve öz olacak.Mihrime katılıyorum 72 olmadan da göndermeyi düşünmüyorum.Bende okula erken başlayanlardanım.Okuma yazma bildiğim için ikinci sınıftan başladım ve çok zorlandım.

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/02/2012 20:03:00

ben de 72 doldurmasını beklersem okula başlama yaşı 81 aylık filan olacak biraz geç gibi geliyor bana da ama eğer 72 aylık olmadan verirsem de yaklaşık 69 aylık filan olacak biraz küçük kalacak ..bilmiyorum biraz gelişmesine göre değerlendiririm sanırım biraz zayıf bir bebek ..ama algısal gelişimi nasıl olur bakıcaz artık..

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/08/2012 20:48:00

ah kızlar ah,66-72 zorunlu kabul edildi,60-66 isteğe bağlı,son durum bu,ilk 4 yıl içerik ağır olmayacak,okuma,yazma temel becerilerin gelişimine yönelik bir müfredat gelecekmiş.ezgide bende yırttık çok şükür ilk kurbanlardan olmayacağız hem öğrenci hem öğretmen olarak,hayırlısı bakalım,konu çıktıktan sonrası çorbalaştı biraz,bizde bekliyoruz önümüze ne getirecekler :((((


elayla ilgili bi sıkıntım var bu sıra çok asabi,niye böyle olduğunu anlayamıyorum,bizde değişen bişey olmadı,ne tavrımızda ne yaşantımızda, bişeye karşı çıkınca hemen kendisine ve etrafındaki bişeye yere filan vuruyor,öyle bi kereylede kesilmiyor bi kendine bi kapıya bi daha kendine şeklinde gözüme baka baka,bende vurma kızıma diyorum bi daha vuruyor:))ha banada vuruyor kucağımda filansa ezgiye patlatıyor:((bağırmayı çıkardı bide bu anlarda cırlıyor resmen kendi bağırtısını dinliyor gibi geliyor bazen cırladıkça hoşuna gidiyor sanki boğazı acıyana kadar tekrarlıyor, sizinkilerde varmı bu durum?

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/08/2012 21:21:00

ahh mihricim ya öykü de aynı.şu son 10 gündür saçımı yolduruyor bana.hayır kelimesini duyunca tahammül edemiyor.bağırma çığlık atma kendini yere atma vurma ısırma ayyy fenalık geldi valla.anlattıklarınla birebir :(.2 yaş sendromunun çanları çalıyor resmen.soğukkanlı olmaya ve net olmaya çalışıyorum.zaman...zaman...sabır...sabırrrrr

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/09/2012 12:39:00

ama çokda tatlı oluyor sıpa ya:))ezgide bu kadar tavizkar değildim niyeyse bu deli ne yapsa hoşuma gidiyor:))))

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/09/2012 18:51:00

hoşuna gidebiliyorsa iyi valla :))) ben çıldırıyorum belli etmiyorum  ama seninki tecrübe olsa gerek :)

Ynt: ordan burdan şurdan:))

04/10/2012 15:35:00

biz de alışmaya çalışoyoruz


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Ekim anneleri hadi burada toplanalım.

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...