Summer 2010 Moms

Ynt: Summer 2010 Moms

12/14/2012 16:49:00

Çoook yorucu bir gündü Memo gece çok öksürdü tam bitiyor derken başlıyor neyse sabah doktora gittik kan aldılar bi değer var ona bakılacak yükselse alerji testi yapılacak..buraya kadar herşey normal peki sonrası?

Yavrunun iki eli artı kollarından damar bulamadılar delik deşik ettiler ben tamam vazgeçtim diyorum tamam annesi dur annesi bugün olmasa yarın olacak illa ki dediler , yavrum çok ağladı çok! Yalnızdım çok zorlandım elim ayağım boşaldı ki soğukkanlıyımdır normalde... Neyse 1hafta sonra sonuçlar bakıcaz

Ynt: Summer 2010 Moms

12/14/2012 21:41:00

Menekse cok zor allah kolaylik versin umarim onemli bisey cikmaz

Bayilmadan gunu tamamladim mutluyum :) Ama Derin arizaya bagladi herseye agliyo anlamadim bu hafta ne babaya ne teyzeye yaapmanisti boyle ve maalesef emmek istiyo tekrar istemiycegini bilsem vericem ama son haftalarda tehlikeli die biliyorum

Enlerimide yazdim yatiim iyi geceler

Ynt: Summer 2010 Moms

12/15/2012 12:29:00

Gunaydin..okulda toplqntidayim..cok sikici ya sube muduru gelmis nutuk atiyo poff:(

Menekse hastanede yalniz olmak ne zordur bilirim..cok gecmis olsun..ne cikti allerjiden?

Ynt: Summer 2010 Moms

12/16/2012 11:36:00

menekşecim şimdi gördüm cok geçmiş olsun memoma inş. ciddi bi  şey değildir ama biliyosun bizim çocukların coğu alerjik mert de..cevremde cok rastlıyorum hatta bi komsum anlattı 5 yaşta bıçak gibi kesildi dedi..pınara bi dr. tavsiyesinde bulunmuştum o cok memnun kaldı benim görümcem cok arastırmıs onların dr.u..merti de götürücem o sırada başka dr.a  gittik diye götüremedim..bizim kbb dr.umuz da cok iyi ama bu pınarların gittiği alerji konusunda uzman bi göğüscü..ist. gelirseniz belki bi görünürsünüz..cok gecmiş olsun canım tekrar..

 

Ynt: Summer 2010 Moms

12/16/2012 11:42:00

yeliz geçmiş olsun aman dikkat et cok mu yoruyosun acaba kendini..bi rapor alsan..

kızlar merti babası beyblade turnuvasıına  götürdü evde keyif yapıyorum gerçi birazdan işlere de girisicem hazır yokken yapılacaklar birikti...gerçi diyceksiniz ki okula giderken ne halt yiyosun her seferinde bi iş çıkıyo eve hiç giremiyorum bi bakıyorum alma saati gelmiş :P

bi de arıza cıkarmazsa akşam maçı da beraber seyrederlerse değmeyin keyfime..

rahsan benim metal kettle da cok ses cıkarıyo sinir oluyorum..demek hepsi oyle benimki essenso marka..

 

 

 

Ynt: Summer 2010 Moms

12/17/2012 12:22:00

Oooo tunaydinn girebildik :)

Zeren bilmiyorum ki galiba sirketin sicagi beni etkiliyor bugun daha iyiyim sukur :)

Sizler nasilsiniz menekse memo nasil ?

Ynt: Summer 2010 Moms

12/17/2012 12:51:00

Kızlar teşekkür ederim sağolun Memo iyi zaditene devam sonuçlar cumartesiye.. İğne yerlerini göstermediği adam kalmadı :(

Perşembe günü Isparta'ya gidiyorum cuma döneceğim ilk defa bir gece ayrı kalacağım oğlumdan tasası şimdiden sardı beni:( kardeşimin de bir yandan annesi olunca bi canımdan ayrılıp bi canıma kavuşacağım..yavrum çok soğuk abla çok üşüyoruz diyor:(yataklar çok pis diyor:( yemin töreninde de kıçımız donacak sanırım..

Ynt: Summer 2010 Moms

12/17/2012 12:56:00

menekşe çok geçmiş olsun memo ya,biz de kan aldırdık acayip zor bişey,ayrı kalmak çok zor evet ama artık büyüdüler birşey olmaz merak etme.
yeliz geçmiş olsun,ne zaman izne çıkılıyordu yaa unutmuşum ben o zamanları?

Ynt: Summer 2010 Moms

12/17/2012 12:59:00

Yesim yarin rapor actiriyorum ama 10 ocak gibi ayrilicam.

Bu arada Oykumun dogum tarihi 01.02.2013 :D

Ynt: Summer 2010 Moms

12/17/2012 13:07:00

Aaa süper tarih sağlıcakla gelsin inşallah..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...