Summer 2010 Moms

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 09:11:00

selam kızlar girdim ama mert atladı pepee ac diye hepinizi öperim :)

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 13:34:00

Selam..onat cok nadir elini (kiyafetin yakasi musaitse:)) sokup bu ne bu ne yapiyo..ama emmek isteemdi bi daha hic..

Menekse nisanda baslarsiniz tekrar..benim de niyetim nisan mayis gibi oyun grubuna baslamak..ama bu seferde havalar guzel zat3n park bahce cikiliyo diye vazgecebilirim:)

Yalniz vakit gecirmek inanilmaz yorucu..yetisilmiyo ki..koca bugun de yok..attik kendimizi zerenlere:))arabada uyuyo simdi..biraz daha uyusun cikicaz eve..Ama ilk defa merte gitmeyelim oyuncaklara gidelim dedi!ben sokladim..tamam dedim zaten sonra cikicaz oglum merti de alip gidicez oyuncaklara dedim de razi oldu..oyincaklar playland tarzi yerler bu arada..ama ona biniyim h7na bineyimden cok bowling,air hokey falan oynuyo:)o yuzden sorun yok diyorum..

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 14:49:00

Kocanın olmamasının en zor yanı çocuk bakımı:))))

Buyurunuz buraya; bakıcının kızıyla başımız dertte..Asya'ya devamlı bağırıyor ve ağlatıyor. Yapma etme demekten anlamıyor..Valla ne edicem bilmiyorum. 8 yaşında ama 3 yaşında gibi Asyayı devamlı kıskanıyor. 
  

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 15:06:00

Off zor ozlem ne diim bilemedim Asyanin bakicini ne kadar sevdiginide biliyorum zor bi durum :(

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 15:14:00

özlem çok zor gerçekten:((
ama ben olsam bakıcıyı değiştirir çocuksuz birine bakardım sanırım sonuçta sen evde yokken kadın annelik kızına birşey demezki asya için kötü olur hırçınlaşabilir:((

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 15:21:00

Bakıcıyı bırakma gibi bi şansım yok.Asya'ya çok iyi bakıyor ve en önemlisi Asya onu çok seviyor.Asya teması sevmediği halde onun kucağından inmiyor..
Valla arada kaldım..Sabah Hakan çok sinirlenmiş..Asya'ya çok bağırmış.Kadın da mahçup oluyo ama kız çok arsız..Asya kızı da seviyor aslında..Beraber şarkı söyleyip eğleniyolar ama şu azarlama huyu olmasa:((

Ynt: Summer 2010 Moms

12/24/2012 21:47:00

:(ah özlemcim çok zor bi durummuş..o da çocuk tabi..ama epey bişeyi de anlayabilecek durumda ..gel gör ki bu kıskanma işi ayrı bi sancı..yine de ısrarla anlatılmalı hemsizin,hem annesinin tarafından..

Ynt: Summer 2010 Moms

12/25/2012 11:51:00

ipek dün meme emcem die tutturdu :S bunların hep bi saatimi zamanımı var olm kafam karısıo nası kodlanmıs bu cocuklar :S

Ynt: Summer 2010 Moms

12/25/2012 12:49:00

Telepati kuruyo bu sipalar cok dikkatli olmaliyiz :D

Bizde durum ayni acikca istemiyo ama bos buldugu yeri emio.Bide bakici cok akilli ya kardes emicek gelince demis aksam bana oyle dio hey allahim ya

Ynt: Summer 2010 Moms

12/25/2012 13:13:00

Canlar merhaba.bu sabah anneannemiz dedemiz geldi aksam ugrucaz.bu hafta biraz kalır Hakan birde haftaya bıraktırırım anneanneye:))) bu Cumartesi kontrol var bakalım bizim minik kendini gösterecek mı?

Bu arada Florya nese Erberk bu hafta ve haftaya Cumartesi %50 anne bebek kampanyası yapmis.

Herkese çok selamlar hastalarımız varsa acil sifalar


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...