Summer 2010 Moms

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 14:47:00

hulya ile ilgili durumu fatos'un guncellemesinde gordum ama tum anadolu gurubu beni sildigi icin ayrintilari anlamadim. gelismeleri buradan yazabilirseniz takip edelim, yardimci olabilecegimiz birsey olursa bilelim.

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 14:52:00

Fatma'ya katılıyorum. Kerem için yapabileceğimiz bir şey varsa.... lütfen burdan yazın kızlar..

Anladığım kadarıyla....epilepsi teşhisi koyulabilmesi için ayrıntılı testler gerekiyor. Sigortaları da karşılamadığı için tam teşeküllü bir devlet hastanesi mi gerekiyor ?

Hülya'nın işi başından aşkındır konuşmak istemeyebilir telefonda. Ayrıntılı bilgileri burdan yazarsanız..

Teşekkürler

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:13:00

Arkadaşlar ,

Rica etsek kerem ile ilgili ayrıntıları burda da paylaşırsanız bizim de bilgimiz olur ve elimizden bir şey gelirse hepimiz seve seve yardımcı oluruz..

Hülya yı şu an için aramak doğru olmaz diye düşünüyorum , irtibat halinde olan arkadaşlarımız buraya da bi şeyler yazabilirse çok iyi olur.

İnşallah tetkikler hayırlısı ile sonuçlanır ve iyi haberlerini alırız Kerem'in...

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:15:00

Şu an Marmara hastanesindeler ama çocuk nörologu çıkmış bu yüzden ssk geçen başka bir hastane arayışındalar,kasılmaları devam ediyormuş:(

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:20:00

İlkay aslında GATA Kadıköy çocuk acil var.. Noyan yeni doğdugunda gecenin bir yarısı bütün kan tahlileri yapmışlardı ve yatırmışlardı. Illaha asker ailesi olması gerekmiyor üstelik... SSK'lı herkesi alıyorlar...Ve cidden çok iyiler....

Bu bilgiyi paylaşma şansın varsa ....

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:22:00

Hülya'nın cebine mesaj atıyoruz tüm bilgileri,konuşamıyor ve internet olmadığı için nurtiye giremiyor.Yazarım ben.

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:25:00

Cok uzuldum:((hulywcim dualarim seninle..cerrahpasada da cocuk acil var..umarim cok ters bi durum olmqz ama gerekirse bilesin..onlarda cok iyi..travmasini cok yakinen biliyorum..

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:35:00

Acil bi durum var. İki gündür Çınar'ın annesi Hülya arkadaşımızın oğlu Kerem nöbet geçiriyordu. 3 aylık bebiş. Bugün Akademi Hospitalda EEG 45 saniye önce Silinsin mi? Evet, Hayır Yorum yaz DoRuK_DiLeK çekilmiş. Tam teşhis konulamamış ama epilepsiden şüpheleniliyormuş.Yatış istenmiş ve bi ton tetkik. Malesef özel sigortaları epilepsi ve bu tetkikleri karşılamıyormuş. Marmara ya da Çapa'da yaptırabilirsiniz denmiş. Bu hastanelerde tanıdığı olan 15 saniye Silinsin mi? Evet, Hayır DoRuK_DiLeK yardimci olabilecek kimse var mi? 15 saniye Silinsin mi? Evet, Hayır

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 15:36:00

hastanelerde tanıdığı olan varsa yardım edebilirse çok iyi olur.
sağlık sig. varmış ama karşılıamıyormuş sanırım.

Ynt: Summer 2010 Moms

02/21/2013 16:44:00

hulya evde su an. tam teshis konulmasi icin eegnin tekrar ve ayrica mr cekilmesi lazim. nurtiden tanidigi dr ve hemsire olan herkes ariyomus. hallolcak ins. sonrasi iyi bir prof dr a gostercek tetkikleri.

sadece bu gece tekrar atak gecirmemesi icin evde izole ortam yapmaya calisiyolar. ben aksam gidip herkes adina kucaklicam hulyayi. iinsallah atlaticak kuzu.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...