Summer 2010 Moms

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 06:33:00

metrocityde falan takılırız olmzsa. durdukları kadar dururuz.
ama bana bilet ayarlaması gerek. ferdanın kafasına yattı.
yanlız sizin bölme ile bizimki bir değilmiş. geçiş yokmuş.

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 06:37:00

Maç öncesi orda oluruz birlikte geçeriz oraya. Kafeterya bölümü bir...merak etme bir şekilde ortak nokta bulunur...
metrocity veya istinye park yapılabilir

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 06:38:00

Günaydın Kızlar,

Harika bir cuma. Akşam olsun hemencik
Müge 5 günde 3 şehir mi gezdircen?

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 06:39:00

Gunaydınn Oturun oturdugunuz yerde dio :p Derinim daha iyiymiş işteyim ve yaşasın bugün cumaaa

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 06:40:00

Evet Özlem ...ofise hiç gelmicem
16-17/10 Istanbul'dayız
18 /10 Ankara
19-20/10 İzmir

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 07:15:00

tuna ile noyanın tepkisini çok merak ediyorum. çokça resim çekeriz:)))))

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 07:23:00

yaa bi sayfa yazı yazdım internet gitti geldi hepsi silinmiş yükleyemeden :((

ben takipteyim de yazmıyodum çünkü size yetişemiyorum ve öyle günde 1kez yazıp çıkmak da bana göre deil,genellikle öğlenleri geliyodum ve sizlerin yemek zamanı oluyodu ve öyle böyle derken hepten uzak kaldım yanii..önemli durumlarda özelden ulaşıyorum sizlere zaten..

arda derin memetakif ve kaçırdıım varsa başka hepsineee çok geçmişler olsun ..

hülyacım bu sene benim etrafımdakiler hep erken doğuyo canım,inşallah sen gününü doldurursun yada erken olsa bile hiiiçç sıkıntı yaşamazsın umarım..

naptılar ne ettiler bizi de savaşa doğru sürüklüyolar yaa,çok canım sıkkın bu konuda da :(((

bi sürü şey okudum bi sürü şey yazmıştım az öncede ama şimdi aklımda kalanlar bunlar,hııı bi de duygu olayı vardı sahi,anasayfa bana da genel olarak boş geliyo ben burdaki sıcaklıın samimiyetin orda olduunu düşünmüyorum açıkçası..

öperim hepinizi :P

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 07:24:00

Kayra nasıl Zeliha?

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 07:26:00

Günaydın dün gece annemi gördüm rüyamda pek iyi değildi rüyam hatta korkunçtu çok ağladım:( zaten özlemiştim göre göre kötü bir halde gördüm .. Memo kreste onu bekliyorum Offff bugün depresifim hayırlar ola

Ynt: Summer 2010 Moms

10/05/2012 07:27:00

zeliha epeydir uğramayınca merak ettim seni.
numaranı da yollamadın. benim tel fabrika ayarlarına döndü. bana telini msj atarsan sevinirim.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...