Summer 2010 Moms

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 07:58:00

fatos alerjik cocukların özellikle bu bahar donemlerinde bi alerji ılacı kullanması gerekiyormus bize 1 ay sürekli kullancagımız bir surup verdi adın unuttum sımdı zyrtec diil ama.

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 07:59:00

arkadaşlar bakınız uyku tulumlarının gereksizliği,çocukları terden sakının,inanın üşümüyorlar.siz bilirsiniz yine de ama,duygucum çok geçmi şolsun canım.bütün hasta kuzulara geçmiş olsun.

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:02:00

Selam kızlar;
Hastalara benden de bir geçmiş olsun!
Ece dün akşam ve geece daha iyiydi, ama şuruplarını içiremiyoruz maalesef. ama öksürük azaldı :)

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:06:00

Günaydın hastalar çoğalıyor cok geçmiş olsun herkese.. Bir dönem memoda şurup içmiyordu sonra birden içmeye başladı bilmiyorum..

Memoyu artık sallamadan uyutayım dedim 1 saatten fazla sürede uykuya dalıyor yahu ben sallayarak üstelik heryerde yani bacağımı uzatabileceğim her yerde en fazla 10dakikada uyutuyorum vallahi bezdim bir kaç günde sallıycam ben bu çocuğu:)

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:07:00

ama cocuklar üstünü örtmüyorsa ne yapıcaz biz. Geceleri Asya buz gibi oluyo..

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:14:00

odasında 22 dereceyi geçmeyen termostatlı bir ısıtıcı varsa üstünü açsa da bişey olmaz,ince bir pijama,terini alsın diye askılı bir body yeter bence,çorap da varsa tamamdır.

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:15:00

doktorda tembihledi terlemeye müsade etmeyin dedi ne bilim anasını sataım bende tulumlu yatırırdım ama adamın dedikleri cok mantıklı sımdı ben belki o kadar mantıklı anlatamammışdır ama adam anlatırken hee lan valahi dogru dıo oluosunuz :S

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:17:00

bir kere uyku tulumu giydirdim ben çok soğuktu o gece,bir kalktık terden sırılsıklam ateş çıkmış,ağlama krizinde.dr kızmıştı bize,uyku tulumu ve külotlu çorap kesinlikle giymeyecek diye.

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:21:00

Uyuyan insanın vücut ısısı düşüyor. Biz bile ev sıcak olsa da üstümüze bi battaniye, yorganla yatıyoruz kışları..Eee şimcik benim kız üstüne bişey örttügün zaman carlıyor. Bişey örtmesen buz kesiyor.  Dün gezdim ve bulamadım bi tulum:(

Ynt: Summer 2010 Moms

10/19/2012 08:24:00

İstanbullular geçmiş olsun deprem olmuş


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...