YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/12/2012 08:45:00

39 da alacak dr canım, oğlumu da 38+5 te almıştı zaten:)


bırakma annesi kuzularını :)

Banucum annendemisin sen şimdi

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/12/2012 09:35:00

off onu da biliyorum Hülya ama ne bileyim ya bu hallerde zor tatlım hareket edemiyorum heryerim ağrıyor :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/12/2012 10:12:00

yapma Hülya ya, zaten x2 değil 3-4 gibi düşün diyorlar :)))))

herkes nasıl yaptıysa bizde yaparz ama şu 1 sene zor olacak gibi :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/12/2012 10:53:00

teşekkürler fatmacım evet çift yumurtalar. pek benzemiyorlar onun için ayırt etmesi de kolay oluyor :))

Kübracım valla henüz tam sistem oturmuş değil aslında. uykuları problemli biraz. yine gündüz uyuyorlar ama gece canımıza okuyorlar :) eşimle ben ilgileniyoruz uyuyana kadar o arada annem uyuyor.tabi uyutma işi en erken 1-2 yi buluyor :) sonra da gece de annem kalkıyor devamında şimdilik sistem bu :))

duygucum teşekkürler. evet zor gerçekten iki tane ama dediğin gibi onların sıcaklığı, kokusu dayanma gücü veriyor insana :)

sağol hülya. ay bizimkiler birde yatağa koyunca uyanıp kucağa alınca susan cinsten :)) parmak kadar boylarıyla maymun ettiler hepimizi :))

teşekkürler elfana hepimizinkini...

yoncam teşekkür ederim. öper koklarım tabi senin için :) özlettin kendini neyseki herşey yolundaymış. hafta olarak birkaç günlük fark normal takılma sakın o konuya...

teşekkürler neclacım seninkilerde çok tatlı maşallah...

banucum evet genel olarak duru daha sakin ( hamileliğimde de öyleydi ) ama cadılığı tuttu mu da fena :)) yani belli olmuyor. bazen sanki sıraya koymuş gibiler bir gün biri, bir gün diğeri.nazlı bizim kızlar biraz. hele durunun bir ağlaması var çeneyi titrete titrete :))

öpüyorum hepinizi iyi bakın kendinize ve minnoşlarınıza...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 06:36:00

Günaydın kizlarrrr. Umarım hepiniz iyisinizdir.

Dilek'ten haberi olan var mı? Bebeği hastaneden çıktı mı acaba?

Fatmacim ben annemle birlikte kendi evimdeyim. Ama haftaya annemde kalicam. Çünkü annemin evi hastaneye 5 dakika hatta daha kısa mesafede. Evimde rahat ediyorum aslında ama mecbur haftaya orada kalicam.

Hepinize güzel birgun diliyorum.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 09:27:00

Nasılsınız kızlar

Ancak fırsat bulabildim yaa bizim kızlar çok oburlar en fazla 2 saat dayanabiliyorlar açlığa :)

Dileği bende merak ediyorum yaa nasıl oldular acaba? Bu aralar aysel'i de göremedim o da uğramaz oldu galiba...

Banucum bende aynen senin gibi yapmıştım son 1-2 haftamı annemde geçirmiştim.Bizim hastane de annemlere 5 dk mesafedeydi :)) İnşallah rahat bir doğum geçirirsin çok az zaman kaldı Duru'na kavuşmana :) bende merak ediyorum kızımın adaşını :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 11:29:00

Âmin Zeynepcim, cok sagol:) feci sabırsızlık ve sıkıntı var. Kendi kendimi sürekli telkin ediyorum ama elimde degil. Tabiki hep dediğimiz gibi saglikla gelsin. Mecbur bekliyecegiz.:) Aysegul'u şimdi daha iyi anlıyorum o da sıkılıyordu son zamanlar.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 12:10:00

Merhaba kızlar;

Bu gün evdeyiz...:))) 12 ye kadar uyudum pek iyi geldi. 2 gün daha işim yok sonra maraton yeniden başlayacak... Bol bol dinlenmeye çalışıyorum. Birazda üstten üstten ev işi...

Banucummm canım benim çok az kaldıııı, ben bile şimdiden sabırsızlanıyorum kendim için son haftaları düşünemiyorum bile...Yolu yarıladık ama dur bakalım... Sağlığınız sıhatiniz yerinde olsun da napalım azıcık sıkıntı çekilecek kuzular için...

Dün akşam yeni doğum yapmış bir arkadaşımızlaydık. 52 günlük kızımız, Deniz bebek... Tam bir Deniz kızı... Biz de karı koca biraz alıştırma yaptık. Eşim kucağından indirmedi, gazını ben çıkarttırdım diye mutlu olmalar filan:))) Çok güzel bir duygu elbette bir de nasıl güzel süt kokmak... Allah sağlıkla kucağımıza alacağımız günleri göstersin. Zeynepciiimmm tadını çıkart sende canımın içi, anladığım kadarıyla hızla büyüyorlar, hiç bir anlarını kaçırmadan doya doya yaşamak gerekiyor sanırım. Zor elbette hamileliğn son günleri de anneliğin ilk zamanlarıda meşakkatli... Kolay gelsin hepimize:)))

Kızlar ben ne zaman alışverişe başlasam acaba? Hastane çantası için filan çok erken belki ama çöp almadım daha çocuğa... Siz ne zaman başlamıştınız, daha önce konuşulmuştu ama ben yeniden bir konu açayım... 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 12:50:00

Zeynep kızlara bayıldım. Catik kasli olanı dogum resimlerinde de öyleydi ama ikisi de pek seker. Maşallah. Ya ben ilk zamanları tam hatırlamıyorum bile ama pek zor degildi sanki. Adelde de öyle gecer inşallah. Ama hamileliğin son zamanları zormus yahu :). İnsan bir an önce zaman geçsin istiyor.

Yoncacim ozlettin kendini. İyi olmanıza sevindim. Merak etme bebekler 1 hafta geriden yada onden gidebiliyorlar. Bebisin minyon olucak demek ki.

Alisveris konusunu ben yeni yeni hallediyorum ama bence son zamanlara bırakma. İstediğin gibi geçemiyorsun çünkü. Bende dün Adelin kıyafetlerini yıkadım Yardimci da bugün utuledi. İnşallah pazar esım evde olur da eksikleri tamamlayıp hastane çantamı hazırlarım.

Odamızda da eksiğimiz cok. Perdemiz, halimiz yok daha. Mothercare sepeti de almadım. Bugün yarın kalıyor yaaa :(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

04/13/2012 13:08:00

Özlemcim bende sizleri özledim  doğrusu... Bazen günler geçmiyor, bazen de büyük bir hızla bitiveriyor hafta... Ben bu sıra 2.sini tercih ediyorum... Benim göbek baya bi göbek oldu Özlemcim... Bütün kilom karnıma toplanmış gibi... Çok sıkıntı vermiyor şimdili ama eskisi kadar hızlı değilim ve sizi düşünemiyorum bile... Hergün diğer işlerin arasında yürümeyede çalışıyorum... Evet Masalımız biraz ufak tefek olacak gibi, sağlıklı olması herşeyden önemli gerisi boş. Alışverişe mayıs sonu gibi başliym ben en iyisi:)))

Handecim ben de şu havuzlu han a gitmek istiyorum ama şu ara vakit yok... Neler var neler yok bana da hbr ver emi... Ablam, annem sağolsun onlar da bişiyler örüyor alıyor filan ama hepsi ablamda toplanıyor, neredeyse çoğunu görmedim daha... Hastane çıkışı almışlar dün mesela... E bende bi tane alırım, öyle böyle tamamlanır bişiyler.... Ama asıl büyük ve önemli parçalar var... Ben b 1-2 gün internetten de bakiym acık...:)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...