YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 16:20:00

Hanımlar ben kaçar.... Akşama evden uğramaya çalışırım yine.. Öpüldünüz hepiniz ama önce bebişleriniz :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:39:00

kızlar ben bugün 1-1,5 saat felan yürüdümmm, belim ağrıyo şimdiii, ay doğururmuyum ki :)))))

Senemcim sen hakkaten yarın bi haber yap tutturrusak süper olur :D

Hadi benim için totem yapalım :D :D doğurayım diye evrene mesaj gönderelimmmmmmm :')

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:45:00

Hımmmmm ''özlemden evrene, özlemden evrene: ayşegül yarın dünya kadınlar gününde doğursuuuuuuunnnnnnn...'' :))))))))  ben üstüme düşeni yaptım gerisi evrene kalmış artık :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:48:00

Evren duy mesajı! Alıcılarını açık tutttt... Sana mesaj gönderiyoruzzz.. Yarın doğurayım ben artıkkk.. Minnoşum böyle güzel bir günde gelsin hayırlısıylaaa...

Sağol Özlemimmmmmmm :) nabersin nasılsın? Özde'miz nasıllaaaar :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:54:00

Merhaba kızlar bende anca bu saatlerde gelebildim. Ama Özlemle Ayşegül burdaymış, ne hoş oldu:)))

Nasılsınız? Ayşegülcüm gerçekten 8 Mart da doğsa ne şahane olur Masal hanım...:))) Dualarım seninle...

Drcuğum sen nasılsın, Özde hanım nasıllar?

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:55:00

İyiyim canımm Özde de iyi heralde yerinde duramıyor, cumaya görücez kendisini inşallah :))
Yine gecenin bu saati oldu sabaha az kaldı yaa, yine kalkıp işe gidicez kızımla, işkolik olacak çocuk ;)
Sen yine gece kuşusun kuzu, Masal da alıştı yalnız gece uykusuz kalmaya :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:56:00

Aysegulum doğur doğur dedikce doğmuyor Masal. Dogma Masal sakın yarın dogma :))(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:57:00

Adas gitme artık ise :)) senden de oda resimlerini bekliyorum :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 21:57:00

umudumuz şaban valla :)))))) şaban =>masal :D

7sinde gelsin diye dua ettim, 7 uğurlu sayımdır. 7 geçti gitti bari 8 martta gelsin yaaaa :))))))

Yoncamm hoşgeldinnn bu arada, nasılsın nası keyifler? Duaların için sağolasınn, eksik etme :*

Valla dr.cum özlemcim aynen öyle, tam gece kuşu oldum. O değil de, doğumdan sonra uyku hali çökerse yandık :D

Aman özlemcim, tam tersimi tutar ki diyosun :/ mesajlar şaşmasın evrende :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/07/2012 22:04:00

Anaaammm gece kuşları dökülmüş :))))
Yoncacım gündüzleri yoksun özletiyorsun kendini, ben iyiyim seni sormalı ;)
Adaş 1 hafta daha sabredip sonra paydosss diycem işe, oda resimlerini koyucam ben de, am şu anda bütün çekmece dolap açık duruyor, boya kokuyor fena halde, dekorasyonu tamamlayayım zevkle atıcam resimlerini inşallah :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...