YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 20:40:00

bnde bi reklamda beyazda, bi reklamda okandayım :D

konuşmayalım demi bence de hoff!!

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 20:56:00

:))) Benim de bir iki mail atmam gerekiyordu onları hallettim... Tv açık ama işte öylesine aslında...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:02:00

Şekerim ben kaçıyorum, yarın görüşürüz, öpüyorum çoookkkk:)))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:05:00

görüşürüzzzz, bende öptüm çokkk :)

Ben biraz daha nöbetteyim :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:15:00

İyi gecelerrrr ben de geldim ama yonca gitmiş yetişemedim :)

Ayşegül gece gece güldürdün beni yaaa :))) tv nin sesini açsaydın belki bastırırdı horlama sesini :))))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:17:00

ayyy Zeynebim hoşgeldin :)

yok yok tvnin sesini açsam kendi annem çıkıp gelyor arka odadan uyutmucan kadını diye :) Ama ben tv yi duymuyorum :'( yarışıyor resmen tv sesiyle. bide bişeyler söylüyor arada anlamıyorum :D :D neyse idare edicem napim.. :)))

hayırdır ya, gece kuşu gördüm seni de :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:23:00

hoşbuldummm

evet bu gece böyle oldu uyku tutmadı :))  baktım yalnızsın seni tek başına bırakmayayım dediimm :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:25:00

çok iyi yaptın vallahi :)) Gram uykum yok valla yahu.. nasıl gelir bilmem ki :/
ayy senin yarın kontrol var, ondan da uyku tutmaz şimdiiii :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:29:00

Srtık bundan sonra uyku gelse bile uyuması zor oluyor zaten... Bende öyle yani :)) ama dediğin gibi kontrol olduğu içinde olabilir :) bakalım ne diyecek doktorcuğumuz :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/09/2012 21:33:00

:) bence onun da bir etkisi var muhakkak. için için bir heyecan merak falan :) Güzel haberlerle gel inşallaah.. heyecanla beklicem haberlerini prenseslerin ;)

Aysel le aynı hafta doğururum diye düşünüyordum ama benim gidişata göre senle yakın olcak gibi tarihler :D Benim kızın keyfi yerinde baksana.. :)) ya şaka gibi ben 40. haftaları görebileceğimizi düşünmüyordum açıkçası, şimdilerde 42 ye gidermiyiz acaba diyorum :D
dr. 2-3 gün daha var dedi ama off... ne karmaşık birşey bu durum :')


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...