YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:11:00

tüüüüüüühh :( Dün akşam e-bebek.com dan bir kutu lansinoh siparişi vermiştimmm. bir de Mycey in emzirme önlüğünden aldımmm :') 24tl ye aldım bende 56gr olanını. Neyse napim artık :))

Bu arada geldim ben kontrolden :) Gelmezse minnoş perşembe günü kontrolümüz var. Yine gelmediği takdirde Cumartesi günü bi bakacak, yine gelmezse pazartesi bakacak en olmadı salı kesin geliyor sunisancı ile gelecek minnoş :') Ama ben suni sancı istemiyorum :'(

bunlar sadece ihtimal, kasılmalar daha da artmış e buda güzel haber dedi. Çatı ya bakmadı muhtemelen perşembe kontrol edecek yine.

Benden haberler böyle kızlar :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:16:00

Duygu' cum, zencefil ve balı ılık sütle de içebilirsin. toz zencefil kullanıyordum ben.

Ama yine bal zencefil ve limonu kaynar suya ekleyip bekletip içtiğimde oluyordu. İyi geliyor ;)
Öksürükte mi başladı of of of :( Tarçın da iyi gelir. bir cezvede biraz tarçın, 1-2 tane karanfil, bir atımlık karabiber kaynat iç ;) bal koyabilirsin yine içine. Eşim çok yapardı bundan :) iyi geliyor ;)
Tekrardan geçmiş olsun umarım en kısa zamanda atlatırsın :(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:21:00

teşekkürler ayşegülcüm,hemen yapıyorum şimdi valla.
bu arada sevindim bir sıkıntı çıkmamasında kontrolde,normal zamanını bekliyor prenses,erken gelmicek inatçı:).Çatı muayenesini yapmıyorlar çok erken doğumu tetikler diye,gerçi sende artık erken diye bişey yok ama:)22sindede ben olucam aramızda 2-3 gün bişey olucak herhalde,salıya kalırsa senin:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:25:00

Çatı ya 2 kez baktı kasılmalar olunca. nolur nolmaz gece yakalayabilir diye :) Geçen kontrolde bakmıştı son kez. Ama perşembe yine bakar gibi geliyor benim minnoş doğmazsa :)))

Yap iç bak iyi gelir ;) Valla hamilelik döneminde alternatif tıpçı olup çıkıyoruz :D :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:41:00

bal kavanozunu kırdım,heyecan yaptım herhalde:):):)neyse balsız içerim bende napiyim:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:43:00

Amanın :(( bişeyin yok değil mi? :(( Hay allah yaa.. Olsun balsız iç madem aman sende bişi olmasın da :(

Ben geçenlerde bir aktarda lahusa şerbeti sordum, tarçınlı baya koyu kıvamlı bir şişe çıkardı. Ondan içtim, Bir su bardağı suya 1 tatlı kaşığı falan koyuyorsun ondan,  oda güzel baya aklınızda olsun :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 19:55:00

yok yok iyiyim olan evdeki son bala oldu:)lohusa şerbetini sevemedim bir türlü,çok şekerli geldi bana,tadı küçükken sevmediğim şekerlere benziyor:)

yaşasın alternatif tıp:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 20:09:00

Bende hiç sevmem şerbet aslında. ama  bu sıcak içiliyor ve yoğun tarçın olduğu için tadı daha güzel :)

Bence de yaşasınnnnn :))

Eşin bundan hoşlanmayacak sanki :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 20:14:00

valla eşim bana çok kızıyor ilaç kullanmamaktaki ısrarımı,ama ben hala belki toparlarım umuduyla biraz geciktiriyorum.
 valla şu anda beni görseniz alternatif tıp bile aciz kalır:)evde herkes maskeli falan,herkes öksürüyor,babannemde rahatsızdı bizde bir kaç gündür ona bulaştırmayalım madem dedim,evde herkes ayrı bir odada yatıyor,ev buram buram tarçin zencefil ıhlamur kokuyor,hintli aileler gibiyiz:).göğsüm için aldığım lansinoh kremini burun kenarlarıma sürüyorum:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/12/2012 20:24:00

Of kıyamam yaaaa :( Hamilelikte de hakkaten daha bir çekilmez oluyor hastalık :( Bu arada eşimde yine tarçınlı tarifini verdiğim çaydan yaptı ohh miss gibi oldu :)

of o burun kenarları da silinmekten kıpkırmızı olur bide kabuk tutar yaa. ne fenaa yaaaa :(
bol bol meyveye de dayan bir yandan ;)))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...