YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 15:41:00

Eee kilo mevzusu arada hortluyor işte yapacak bişey yok :)

Zayıf hamile kalanlarda daha fazla kilo alınıyor olmasa bile herkes zayıf görmeye alışkın olduğu için daha çok dikkat çekiyor olabilir :) 
Ben normalde de pek zayıf olmadığım için çok dikkat çekmemiş olabilirim :P Ama bana genelde hep erkek mi diye sordular cinsiyetini bilmeyenler basenden falan fazla kilo almadım. Sadece göbek fırladı öne doğru :)) Birde son zamanlarda eller ayaklar falan şişti... 
Amaaaann canı sağolsun bizim minnoşlarımızın onlara feda olsun kilolar :)) 
Hande sana da maşallah... 
Hülya çok sevindim senin adına... Kızınla hasret gider bir güzel bu akşam o zaman :)
Özlemcim kesinlikle sağlıklı olsunlar başka bişey istemeyiz... 
Banu nerelerde yaa uğramadı hiç bugün... 

Yaa doğum yapan hiçkimse bebişlerin resmini koymadı değil mi henüz ? Yoksa ben mi kaçırdım acaba ??  Çok merak ediyorum valla :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 15:49:00

Evet Banu uğramadı bugün, Neşe de yok birkaç gündür, keyfi yoktu zaten ama en kısa zamanda hem kan şekeri hem de Neşemizin kafası toparlansın da aramıza dönsün inşallah...

Zeynep doğuran kaçıyor anacım, biz de öyle olucaz gibi geliyor ama hadi hayırlısı :)) bende istiyorum bebiş resmiiiiiiii, hadi taze anneler biz de görelim minnoşları ;)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 16:04:00

İnşallah herşey yolundadır... 

Valla yaa kaçan kaçana :)) Dilek hastaneye gidip geliyor ama fırsat buldukça uğruyor yine... Aysel bi gitti tam gitti yani :)) Çok yoruyor galiba büşra bebiş annesini :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 17:14:00

kızlar kiloya takılmışsınız bende yazacam :) ilk hamileliğimde 49 la hamile kaldım 58 kiloyla doğuma girdim ki hamile kaldığımda çok zayıftım :) :) şimdi ki hamileliğimde 53 le hamile kaldım 20 haftalık olmama rağmen 6.5 kilo aldım sonumu hiçç bilmiyorum,düşünmekte istemiyorum :) :) ama bendeki sorunu çözdüm burda sorularda bazı arkadaşlar hamilelikte kaç kilo aldınız diye soruyordu bend e hepsine ukala ukala 10 yazıyordum,, bu sefer görecem o 10 :) :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 19:37:00

Herkesin uyudugu bir zamanda yaziyorum sanirim.esim cok sukur yanimda artik.onun gelmesiyle bende hastaneden ciktim.simdi evde dinleniyorum.bebegimin suyu azalmis yarin alalim hemen dediler ama hasta oldugum icin birkac gin daha beklicekler sanirim.olmadi yarin sabaha giriyorum valla.kendimi hic hazirlamamistim ama bakalim kismet.umarim herkes iyidir bu arada.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/14/2012 19:59:00

Duygucum gözün aydın eşin yanındaymış artık rahat ol :) Demek doğum erkene alındı, yarın veya birkaç gün içinde yani, hayırlısı olsun, sağlıkla kucakla oğlunu inşallah...yarın girmezsen doğuma haberdar edersin, hadi hayırlısı :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/15/2012 06:25:00

GÜNAYDIIIIIIINNNNNNNNNN :)))

Bu saat olmuş kimsecikler yok yaa, nerelerdesiniz huuuu, sesime gelin :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/15/2012 07:18:00

Günaydın ve Tünaydınnnnnnn :)))) Benden yine ortaya karışık :)))

Ya ben sizi çok özledimmmmm. Geçmişi okuyamadım maalesef ama umarım herkes iyidir ve herşey yolundadır. Ben giremiyorum maalesef 3 gündür çünküm ben izne ayrılınca yerime işe başlayacak arkadaş geldi ve ona iş öğretiyorum :S  Tabii akşama kadar sürekli her boş anda ona bişeyler aktarmaya çalıştığım ve gün içinde yaptığım tüm işleri öğretmeye çalışınca buraya gelip sizinle görüşmek imkansız hale geldi...
Bu hafta böyle geçecek sanırım. Haftaya tamamen devredip ben izlemede kalıcam gerektiğinde müdahale edicem sadece belki o zaman telefondan da olsa gelebilirim arada :))

Sizleri çok seviyorum ve merak ediyorum bilin. Ben  iyiyim bebişimde iyi çok şükür. Bildiğiniz gibi yani herşey. İzne az kaldı malum. Şimdilik bu kadar. Fırsat bulursam geçmişi okuyacağım fazla ilerlemeyin o yüzden :D:D:D  Kaçabilirsem gelirim yine  ,

Öpüldünüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzz  kocaman

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/15/2012 07:25:00

Ohhh bee NEŞEM yüzünü gülerken gördük ya merak etmiştik biz de :))
İzin izin diye diye bak çattı geldi işte, şimdi sen ne büyük zevkle öğretiyorsundur işi yeni elemana ;)) yine de fazla yorulma, iyi bak kendine, arada bir göster gülen yüzünü sonra yine kaçabilirsin :)))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-5

03/15/2012 07:47:00

Merhaba herkese, bende sizleri ara ara uzaktan izleyenlerdenim...Bugun bir şey sormak istedim. ozellikle benimle aynı haftalarda olanlara...  Şu yalancı doğum sancılarınız başladı mı? benim ozellikle geceleri olmaya başladı. ve inanılmaz canım acıyor yaklaşık 30-40 sn kadar kasılıp kalıyorum ve hareket edemiyorum....  Bir de beyaz akıntı şikayetleriniz var mı, benim sanki biraz daha arttı... Umarım daha sık katılabilirirm aranıza..herkese sevgiler


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...