her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

<1234>
02/20/2012 23:58:00

Sandalyesine oturtuyorum ve başlıyorum mutfakta ne varsa beyefendiye taşımaya. ilgisini çeken şeyi bulana kadar deniyorum. Bu arada verdiğim herşeyi yere atıyor. İlle de yediğinin farkında olmaması lazım ağzını açması için. başka şeye konsantre olmadan yemek yediremiyorum.

çok daraldım artık. enerjim kalmadı. bir kere olsun masaya oturup ağzını kendiliğinden açmıyor. sizde de var mı bu sorun arkadaşlar?

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 12:16:00

olmazmı!!

aynı dertten muzdaribim bazen o kadar sıkılıyorumki yiyecek bişeyler sunmak istemiyorum..ilgisini başka şeylere yöneltmezsek ağzını açmıyor ..oyuncak,tv vs.. vs.. 
zorlamayın acıkınca nasılsa yiyecek fikrinede hiç katılmıyorum..14 saat aç durduğu oldu ve hiç bir şey yapmadan sadece üç kere ağzını açtı.. daha sonra tekrar şaklabanlık yapmamız gerekti.. ama bunada normal gözle bakıyorum artık..o kadar küçüklerki bizim gibi masada,sandalyede uzun uzun oturup yemeğe vakit ayıramazlar..

bu konuda umut vaad eden bişeyler söylemek isterdim ama üzgünüm... çocukta yeme potansiyeli olmayınca ne kadar zorlarsanız zorlayın.. ben bunu kabul ettim artık.. bi kaç tekliften sonra bırakıyorum.. çünkü kendimide çocuğuda yıprattığımı fark ettim..

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 16:28:00

bendede aynısı var,yoruldum artık her öğün başlangıcında besmele deyip alla alla savaşa giidyoruz beraber sanki.

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 16:37:00

az önce meyvasını yedirdim birde bana sorun.yeni bir şurup kutusuna ne bulursam doldurdum.kapagını aç bakalım diyip,içindekilerini çıkarmak için uğraşırken bende hızlıca yedirmeye çalıştım.bir süre sonra zaten sıkılmaya başladı.bu arada tv açık bir elimdede kumanda cizgi film arıyorum.bu durum doğduğundan beri böyle.bende başlarda çok üzülüyordum,sinirlerim yıpranmıştı yedirdikten sonra bile sinirden oturup ağlıyordum.zaman içinde durumu kabullenmeyi öğrendim.zorlamaylada olamayacağını anladım.ne kadar yerse 15 dkıka sonra yeniden teklif ediyorum.oyun oynuyorum,psikolojık olarak hazırlıyorum kızımı.tabii meyva öğününde 15 dakka bekliyemiyorum,vitaminleri kayboluyor diye:)))ben çözüm bulamadım,varsada sanırım benim cadıya bu işlemez.inada binerse dahada kötü inatlaşıyor.ama inanın evde çıkmayan eşya, biblo, oyuncak,peçete,kutu aklınıza gelen herşey ortada.sonrasındada toplama asaması bana geride kalan;)

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 16:40:00

bende öyle yediriyorum ya çıldırmak üzereyim mutfak dolabı komple aşağı iniyor her kaşıkta yeni bir nesne ilgisini çekerse yutuyor yoksa ağzını açtıramıyorum,elimden bi kaza çıkacak sinirlerim bozuldu mücadele etmessem aç kalıyor,

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 16:44:00

ücretsiz izne ayrıldım çünkü benden başka kimse bu şekilde uğraşmıyor yemedi,bırak zorlama acıkınca yer diyip beni çıldırtıyolar,ne kadar bekelrsem bekliyim ağzını açmıyor ve sonrası uyumuyor uyursada bi yeri kopmuşcasına ağlayarak uyanıyor çünkü aç,devam sütü bile içiremiyorum,emzirirkende sütümü istemedi damlalıkla süt damlatıyodum ağzına çok şükür sağlıklı ama minicik kaldı zayıf kemikleri elime batıyor,ve şuan o kadar başım ağırıyorki kahvaltı bile yapmadım

EĞER BAŞKA Bİ ÇÖZÜM BULURSANIZ ALLAH RIZASI İÇİN BANADA MESAJ ATIN:((

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 16:58:00

arzu_arda cizgi film koysan dvdye bakmazmı?

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 17:00:00

ben birde az yediği için vitagil surupla destekliyorum.aklıma bişey gelirse yazarım.napsak bilmemki...

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 17:08:00

çizgi film falan ilgisini çekmilyor cola reklamı vardı bi kaç gün idare etti şimdilerde molped reklamı ilgisini çekti ama 3-4 kaşıktan ileri gidemedik

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 17:09:00

minadex var bendede ama onu bile içiremedim bugün ferro sanol verebilirsem biraz düzeliyor ama veremiyorum işte zor kullansam morarıyor

Ynt: her öğünde başka oyuncakla yedirmekten yoruldum!

02/21/2012 17:13:00

yazdıgından beri düşünüyorum maya 10 aylıkken önüne lego koyuyordum onlarla takıp çıkarmaya çalışırken yedirmeye çalışıyodum.daha kolaydı ozamanlar şimdiye göre;)

<1234>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
iştahsız çocuğu olan anneler grubu

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...