YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/07/2011 20:39:00

merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım, inşallah nisan 2012 de anne olacağım, herkese iyi bayramlar, mutlu sağlıklı bir hamilelik diliyorum...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/07/2011 23:25:00

merhaba arkadaşlar ihtiyaçlarını henüz tamamlamamış olan hamişler sıfır avent biberon seti satıyorum bir bakarmısınız eşimin kuzenine hediye aldık yurtdışından ama o da aldığı için elimde kaldı. Fiyatı çoook uygun. biberon seti fiyatına ikili iki adet biberon emziğini hediye ediyorum. 



Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/09/2011 09:01:00

Defne hayırlı olsun beinkide arada patlatip kaçıyor bugun yine gezmeye gideceğiz hava güzel öptüm sizi

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/09/2011 16:23:00

I am back :p


Umarım herkes iyidir ve bayram harika geçmiştir, ben çok güzel bir bayram geçirdim yorgunluk dışında süperimama sanki bütün hafta dinlensem geçmeyecek gibi yorgunum :)
Nasılsınız bakalım,
Hülya hayırlı olsun teklemelerin ben henüz hissedemem gibi geliyor bana :))
p.tesi usg randevum var idrardaki kan için bakalım hayırlısı olur inşallah, 19 unda da bebişimi görüüceem bakalım, bugün eski elbilerimden birini giydim oldu üserime ama top gibi bir göbiş çıktı oğluş mu geliyor ne :D

Öptüm hepinizi, özledim;)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/09/2011 20:13:00

fatma hoşgeldinn aynen bende öyle içim dışım< a çıktı yorgunluktan ama herşey çok güzeldi.yanlız bugün eşimin ablasının eşinin bişeyi öldü.kadın alzehmer hastasıydı çoktandır perişandı öldü gitti yaa.onun dışında herşey güzeldi.eve şimdi geldik.kızlar istanbulda olanlar için hariika bir yer buldum adres vermek istiyorum fiyatlar çok uygun ve gebelik ile sonrasındada giyilebilir tarz olarak çok güzel şeyler var isteyen söylesin.neyse yarın bizimde randeumuz var cinsiyet netleşecek oğlan demişti ama bakalım....fa tma git gel bakalım iyi haberlerle canım.oğlan olursa 3.ye yol göründü demektir vallahi ebnim kız olursa öyle diyorum.daha olmadı 4 e kadar yolu var.hayırlısı olsun hakkımızda hepimizin.defne sanada hayırlısı bakalım tecrübeli bir doktor ise illaki görür.hadi öptüm hepinizi iyigeceler.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/10/2011 08:21:00

Günaydın arkadaşlar, görüyorumki benimle aynı haftalarda olan arkadaşların hepsinde ilk kıpırtıların heyecanı var:) ben de 2 haftadır pıtır pıtır birşeyler hissediyorum:) başta şüphe ettim emin olamadım ama artık eminim, miniğimin hareketleri onlar! Harika bir duygu, Allah herkese yaşatsın...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/10/2011 08:23:00

Allah Vandakilerin ve aç açıkta olan herkesin yardımcısı olsun, çok ama çok zor...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/10/2011 08:31:00

Hoşbulduk, aynı şeyleri yaşayan kişilerle birşeyler paylaşmak çok hoş, insan herbirinde kendinden bişey bulabiliyor :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/10/2011 08:50:00

günaydın:)

Arkadaşlar her hamilelik kendine özgü bence, öyle böyle demeyelim bence nasılsa yakında öğrenriz, ay insanlar doğurunca öğreniyormuş eskiden nasıl dayanıyorlarmış :D

Ona bakarsanız 18 haftadan önce hiçbir doktor inanmıyor annenin hareketlerini hissettiğine, bağırsak hareketleridir (gazdır gaz :D ) diyorlar, ama bence anne daha iyi bilir tabi, bende henüz bir hareket yok Mert te de çok geç hissetmiştim 20. haftadan sonraydı sanırım

Sevde neredesin şeker? Nasıl oldun??

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/10/2011 09:29:00

günaydın arkadaşlar,

bende 27 haftalık hamileyim bir kız bebek bekliyorum bende 17. haftamda hareketlerini hissettim ve 12 haftalıkken cinsiyetinin öğrendim. dediğiniz gibi en iyisini her zaman anneler bilir.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...