YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 16:50:00

hülya,ben fanatik bir normal doğum yanlısı olmama rağmen,senin durumun bence çok hassas.bence de çok heyecan ve adrenaline sebep olacak durumlardan kaçınmalısın bence..fatma eşim yabancı değil ama biz rusyada yaşıyorduk o dönem,eylemgibi yurtdışında kolay telaffuz edilen uluslararası bişey olmasını istedik,sonra çok hoşumuza da gitti öyle işte
..
necla ben de göktürkte oturuyorum fakat kontrollerimi medicana bahçelievlerde yapıyorum,doktorumuz artık aile doktoru o yüzden..yani yol göze alınabilir belki..bu arada size yakın çağlayanda florance nigtingale(ya bunu doğru mu yazdım acaba?:) de var.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 16:57:00

ya tatlım çk ama çok haklısın ama ilkinde oldu diye ikincide de yaşayacaksın diye bir şey  yok,

üstelik  kontrollerini de yaptırıyorsun iyisini düşünelim iyisi olsun ama bence söyle kocişine sana terapi yapsın, haha insanın danışman kacası lması süpermiş yahu :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:00:00

Necla sen kapalımısın? doktorunda mı kadın olmadı, nedense ben kadın jinekolagtansa erkeği tercih ediyorum, neden bilmiyorum ama böyle, kadın kuaförde tuhaf gelir bana mesela :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:10:00

fatma ben de  erkek jinekolog konusunu senin gibi düşünüyordum..ama bizim sülalenin doktoru bayan ve acayip güven veriyor,acayip bi otoritesi var,hastasını çok sahipleniyor..ayrıca benim için en önemlisi normal doğum fikrine yakın olması..ama erkek kuaför konusuna kesinlikle katılıyorum,kadındankuaför olmaz..:)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:13:00

necla bu arada senin kutu neden renklenmedi daha,kız olduğu kesin değil mi*

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:16:00

Kesinlikle haklısınız nasıl rahatsan öyle yapmalısın, aslında kapalılık konusu değil ama bir etken tabi yok bir arkadaşım var gayet açık ama erkek doktora gidemiyor utanıyormmuş, ya ben doktorumu çok seviyorum çok rahatım yanında herşeyi konuşabiliyoruz o bakımdan değiştirmek istmem, aslında engin hoca genelde sorunlu hastalara baklıyor kısırlık vs tüp bebek konusunda uzman beni bir arkadaşım yönlendirmişti bende sevince kaldık yoksa paragöz biraz :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:19:00

benim doktorum pek normal yanlısı değil ama nedenii şu gebelde tedavi ile hamiş kalan kadınlarka uğraştığı  için risk almayı sevmiyor, ona göre sezeryan en sorunsuz çözüm, tabi böyle söylemiyor o ayrı :D ben anlarım çok anayışlıyımdır da :p ama sorun yoksa kesinlikle normal olmadı doğum diyordu ama benim 38+3 te acilen alındı amniyon azalıyordu zaten baştan beri vardı sıkıntı azda olsa neyse işte allahsağlıkla aldırsın kucağımızada ne şekilde önemli değil,

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:21:00

Necla bence bekle canım :)))


Hülya dedin ya resmen kafayı yedim diye, ay zaten yemesen anormal olur du ;))

ya siz beni gördünüz ben merak ediyorum hepinizi :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:30:00

ay bende diyprum bu kız çalışyormu yoksa, iyi yapmışsın benşmki gelmedi yoksa o varken giremiyorum kia rıza çıkarıyor bütün gün giriyomusum zaten :)


en büyük korkum sonda kaybedilen bebekler allah yaşatmasın böyle acıyı ki annem yaşamış doğum da kaybetmiş abimi o yüzden istemiyr hiç normal doğumu birde diyorki ben çok perilan olyor bu sefer sen doğur sonra gelicem hastaneye :(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR.

11/16/2011 17:31:00

Oyy hülyancım harikasınız anne kız :)) babaya  mı benziyor  defne :))



bu arada hadi kaçtım öperim sizi bugün iyi kaynattık :))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...