Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 16:30:00

öteki düşer gibi geldi bana sanki arkasında bir desteği yok

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 16:38:00

resimdekinin yanları daha mantıklı dosyayı açabildin mi?
 bu arada benim tanıdığım bayanla konuştum, müsait değilmiş ama bir arkadaşım var bir sorayım , sekiz gibi arayın , dedi,  ben arar  sana haber veririm

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 16:41:00

tamam bekliyorum ben

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 19:07:00

arkadaslar bugun ıcın yazamadım kusura bakmayın...mınel hasta dunden buyana hastanelerdeyız...doktor ıgne artı ntıbıyotık verdı  ctesı de gelemıycez..ama cogunluk gelemıyosak bu  haftayı pas gecelım...arada yıne gırıp bakmaya calısıcam...tam  okuyamadım yazdıklarınızı ama hasta olan varsa gecmısolsun.görüşmek üzere.

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 21:16:00

benan yüklediğin dosyadaki fotoğrafı hangi siteden aldın acaba link verirmisin

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/24/2011 22:22:00

naciye bu fotoğrafı nicki hayatto olan bir arkadaş eklemişti, ben oradan aldım

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/25/2011 06:29:00

bu breads nasıl bir yer ki 4 saat çocuklar oyalandı? ben hiç bilmiyorum b.düzünde bu yeri. bir dahaki buluşmayı pazartesi yapalım da ben de bir kerecik soğutmadan çay içebileyim :))

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/25/2011 15:17:00

Bu hafta sonu görüşmüyoruz arkadaşlar son halde,zaten öğretmen de yurt dışına çıkıyormuş Benan ın bugün verdiği bilgiyle,hasta balıklara tekrar şifalar,muazzam bir hava bekliyormuş bizi iki gün yuppiii ,uzun kışın üstüne keyfine bakalımm....

Sevgiler.

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/25/2011 23:14:00

selam arkadaşlar bende beylıkdüzündenim.sizlere özel mesaj atmıştım.burayı kullanmasını bilmiyoddum fazla şimdi gruba üye oldum.buluşmalarınıza benıde dahil ederseniz sevinirım:))

Ynt: Beylikdüzü'nde yaşayan çocuklarımızı evlerimizde ya da dışarıda buluşturalım.

03/27/2011 17:37:00

bızım hafta sonu grubmuz var ama o sayı olarak yeterlı..ama hıcıde bulusuyoruzz yanı ben daha gıdemedım ama bulusucaz...bana özelden msj yazmısdınız...aslında h.ıcı gelen bı arkadas daha var yenı gelen ıkı arkadas daha bulursak ayrı bı grup kurabılırsınız hafta sonları ıcın..h.ıcı yıne karısık bulusabılırız..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Beylikdüzü'nde oturan anneler, 2-3 yaşlarındaki çocuklarımıza oyun grubu oluşturalım mı?

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...