nevizade

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:31:00

Babacan şehir dışında olmadıkça gelirim, farketmez yer ve zaman.

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:34:00

Bana da farketmez ramazan durumu. Ben de uyarım. Emzirme de yok artık içerim valla :))

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:38:00

Nevizade olsun taştan olsun diyorum.Anadolu yakası için Palma doro'yu da söylemiştim ama onu başka bir zaman da yapabiliriz tabii.http://www.palmadoro.net/ Dönüşte Anadolu yakasına toplu döneriz heralde di mi?En azından Bostancı'ya gelmek bile yeter bana.

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:40:00

süpersiniz, umduğumdan daha çok insan ses verdi doğrusu :) o zaman hafta içi mi hafta sonu mu kararı verip sonra da tarih belirlemek lazım...kendi adıma haftaiçini tercih ederim, ama haftasonu kararı çıkarsa da uyarım arkadaşlar.

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:42:00

haftaiçi olsa daha iyi olur

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:44:00

hafta içi etraf daha bi sakin olur sanırım.E bi de uykusuzluk bizi çok bağlamıyor ne de olsa:))

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:54:00

Bu arada Nevizade out Asmali Mescit in :)

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:58:00

Şimdi  buluşacaksın iyi hoş da , daha sonra biz geldiğimizde  mızıkçılık yapmak yok, ona göre:)

Ynt: nevizade

08/06/2010 14:59:00

hilal,bende ondan haftaiçi diyom zaten haftasonu olsa biraz geçerim sınırı

Ynt: nevizade

08/06/2010 15:00:00

ee zaten sen gelince buluşmuyormuduk.
Sakın bana bu hafta buluşuyoruz demeyin hepinizi tek tek fururum heee.... 52 haftanın 1 haftası tatile gidicem sakın buluşmayyıııınnnnnn :(


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Nurturia İstanbul Buluşması

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...