Ocak subat mart 2013 anneleri

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 12:33:00

Banu selam,

Bence dr'una sorsan iyi olur, kramp filan olması normal diye biliyorum ama kasık ağrısı olmadı bende. Normal mi en iyisini doktorun söyler. Benim sağ kaburgama doğru bir baskı oluyor, ona normal dedi doktorum, sen de bir sor için rahat eder.

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 12:35:00

@otem söylediklerine katılıyorum. testler çok önemli örneğin bende de demir eksikliği çıktı ve ilaç kullanıyorum bu arada sabah akşam ve ilaçla düzeldi ama sürekli kullanmam gerekiyor. 

@ikiarada, ben de her gece 2-3 bazen 4 kere uyanıyorum tuvalet için. son aylarda daha da sıklaşıyor. bu arada eğer idrar yaparken sancı vs varsa enfeksiyon olabilir ama yoksa çok telaşe edecek bir durum yok. yine de doktorun belirli aralıklarda test isteyecektir. ben son ayda doktorun isteği ile iki defa test yaptırdım. çok şükür sorun yok. bol su içmek en güzeli!

  

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 12:41:00

ben sonunda alışverişe başladım:) çok geç kaldım biliyorum ama bunda nedense bir tembellik var ilkte 7 aylıkken valizim bile tamamdı:) şimdi hafta sonu havuzlu han a gitmeyi planlıyordum ama eşimin bir arkadaşı bebek tekstili satıyor butikbebe ve unnododa bana ordan seçsin ben getiriyim ona ordaki fiyatlarada takılmasın filan demiş bakalım oturduğum yerden alışveriş yapıcam galiba bu sefer:)

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 12:50:00

@Otem ilk bebekte heyecan oluyor heralde. Ben de bebek kıyafeti işini çok hızlı şekilde hallettim ama şimdi sona kalanları ağırdan alıyorum :) Çanta hazırlanacak, süt pompası alınacak, gecelik, pijama vs. alınacak..

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 12:51:00

@ otem, ben de bazı kötü deneyimlerim nedeniyle internetten alışveriş olayına bi türlü ısınamadım ya... illaki görmem gerekiyor öncesinde. son haftalarda eksikler için mecburen interneti kullanacağım ama şimdilik mümkün olduğunca kendim bakmak istiyorum. alışveriş için bence çok geç kalmış sayılmazsın. daha vakit var herşeyi tamamlarsın inşallah.

bizim de bebek odamız gelecek bu hafta. ondan sonra daha bir motive olacağım sanırım.

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 13:03:00

@dreampillow ewt aynen öyle okuyorum yıkanmış herşey falan filan:)
 
bu arada bu konuda nacizane bende bilgi vermek istiyorum ilk çocuğumda ilk eşyalari sabun tozuyla yıkadım ve hem makinam eskisi gibi çalışmak oldu hemde oğlumda sivilce gibi şeyler oluştu sonra dalin markasının sıvı bebek deterjanını kullandım öneri üzerine ve oğlumdaki sivilceler geçmişti. birde iç zıbın konusu olmuştu onun hakkındada ben kendi kullandığımı söyliyim iç zıbın hiç kullanmadım göbek bağı için ben tentirdiyotla temizleyip gazlı bezle üstünü kapardım üstünede çıtçıtlı badi giydirirdim hassas bir teni vardı oğlumun o şekilde çok katlanan içinde oynayan şeyler hemen iz bırakır kızartırdı.kilotlu çorap çok kullanmıştım oğluma ben içine giiydirmeye oda sonbahar bebeğiydi.

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 13:08:00

@aslıakbydr bende internet olayına iyi bakmıyorum ama bu üretici firma olduğu için internetden olmuycak tam olarak ben beyenicem deposuna gidicem o acıcak göstericek ben beyenirsem alıcam ama yınede bir havuzlu han yaparım birde oğlumun kuvetıydı yatagıydı acmam lazım onları almıycak abisininkileri kullanıcak

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 13:19:00

Havuzlu hana ben hiç gitmedim, güzel şeyler oluyor mu, bir de ucuz oluyor mu ? Internette bazı şeylerde kampanyalar oluyor, baya yarı fiyata filan iniyor ama beğendiğin bişeye emin olamıyosun kumaşı nasıldır vs diye

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 13:22:00

@dreamypillow çok çeşit oluyor havuzlu han da hatta birtek ordan bissürü şeyi halledip çıkabilirsin fiyatlarıda uygun bebek çantası kuvetie kadar bir çok mağaza orda erken gidersende stah parası deyip dahada yguna saış yapıyorlar heleki nakit kullanıyorsan bayağı guzel fiyata hallediyorsun alışverişini

Ynt: Ocak subat mart 2013 anneleri

11/20/2012 17:38:00

@asliakbydr esim Ankarada ben Chicagodayim. Noel zamani Chicagoda bulusucaz:) insallah cupcakebebek de yilbasi aksami katilacak aramiza saglikla.

Ben de erken gelirse hayir demem, cunku minyon oldugum icin artik tasimakta vucudum zorlaniyor.

Braxton Hicks kasilmalari ozellikle geceleri rahatsiz ediyor beni. Karnim cok sertlesiyor ve saga sola donmek, gece tuvalate kalkmak cok zor oluyor.

Bu arada emzirme olayindan ben de korkmaya basladim. Katildigim emzirme kursunda cok kolay gibi anlattilar, rahatlamistim. Ama burada annelerin deneyimleri acikcasi beni biraz korkuttu. O nedenle Lansinoh kremi ve Avent'in destek urunlerini (kalkan, koruyucu, rahatlatici jelli pedlerini vs) aldim. Henuz paketlerinden cikarmadim ama Ev bir suru emzirme araciyla doldu:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...