YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 09:50:00

bende 22 yim göyaaa sayıyorum sayıyorum doğuma hep 4 ay var nasıl iş kardeşim

 üstad doğru demiş:
 nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken günler hayatlar geçiyoooooooooooorrr...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 11:14:00

NOOLDU GEBELER! NEREDESİNİZ?

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 11:31:00

Herkese selam. 

Yılbaşını çoğunluk evde geçiriyor sanırım. Biz de aslında dışarı çıkmayı istiyoruz ama ben pek güvenemiyorum kendime. Bu aralar biraz bel ağrılarım arttı. Sürekli sıkıştırıp duruyor kızlar. Ama bundan sonra da böyle aktivitelere pek katılamayacağımız için çıkmak da istiyorum :)) bakalım artık kısmet. Nasıl olsa abim ve kuzenler rezervasyonu yaptırdılar +2 kişi olarak en fazla son dakikada karar verip gideriz belki :P

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 11:47:00

Hoşbulduk hülya. Kızlar iyiler çok şükür. Artık yavaş yavaş sığamamaya başlıyorlar galiba onun için arada zorluyorlar beni :)) c.tesi günü dr kontrolü var şeker yüklemesi yapılacak 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 12:05:00

Hadi yaaa maşallah... Gerçekten de neresine sığdırmış :))) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 12:56:00

geldim, evet her ikiz düşük kilolu doğacak diye birşey yok bakın mesela çorap anne ikizlere hamiş her iki bebeside benim bebemde daha kilolu aynı haftadayız üstelik maşallah diyelim :))

eylem kararlı kesin gidecek biryere, benim canım sıkkın bugün kıçım kocaman oldu 5 ayda 12 kilo alınırmı ya :( kaçla gireceğim ki doğuma :(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 13:07:00

kızlar çok takmayın yaa ben size bişey diyeyimmi dün bi elbb,se denedim, mağazadaki kız beni 8 aylık zannetti 5 aylık deyince toparlamaya çalıştı ay arkadan gören hamile deemez falan diye eve geldim eşim dediki bu sefer karnın çok büyüdü  audedee kilon vardı bunda göbeğin var dedi ama çok afedersiniz stringlerim çıkmıyor yukarı ne yapalım yemekmi yemeyelim  yani olacak artık kısa geldi hareketsiz kaldık yaza gelseydi canını çıkarırdım yeminle söylüyorum fatma bende 11 kilo aldım, ve yanlarımı görmen lazım kamufle şeyler giyiiyorum ne yapayım doğsun da bak sen asudede 1 senede verdim bunda 6 ayda vermezsem eylem değilim.böyle düşündüğüm için takmıyorum okadar.boşver yaaa.arkadaşım ikinci çocuktan sonra 47 kiloya düştü hep balıketli olmuştur üstelik hayret ettim iki çocukla uğrasmak kolaymı dedi bana.şimdi bissürü vitamin içiyor kilo almak için.elektrik gitti pilim biter şimdi.gelirim yine.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 13:10:00

resmen moral oldun eylem bana:))
bir buluşamadık yeni yıldan önce kısmet seneyeymiş deyip yılın en berbat  espirisinide yapmış bulunayım bari :DDDDDD

ya bir kıçnasıl bu kadar büyür tövbe yarabbim, arkadaşım bana hediye almışyılbası için etek L zor  oldu üst S tam oldu böyle adaletsizlik olurmu ya :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 13:58:00

Fatma sen sadece kendi kıçına baktığın için öyle geliyor bir de benimkini görsen şükredersin bence :D ben zaten normalde aşağı taraftan sorunluyum, bel ince üstüm M altım L gibi bişey, elbise takım falan alırken hep sorun yaşarım buna rağmen anneme göre zayıfımdır, şimdi annem bile bana dötün başın büyüdü diye gülüyoooooo :)) başkaları yorum yapamıyo tabi, ne desinler yüzüme :) bişey daha, faydası da oluyo, artık sert zeminde bile rahatça oturabiliyorum, minderi kendinden yaylı durumu :D amaaa vericem ben o kiloları, hiç affetmiycem...
benim yengem de 2 çocuktan sonra, hatta büyüğü 14 yaşını buldu, öyle bir kilo vediki hepimiz hasta falan zannettik Allah korusun, şimdi kızının kıyafetleri kendisine bol geliyor yaaa :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/29/2011 14:29:00

fatma iki satır yazmış ilkinde moral verdin demiş sonrakinde adaletsizliğe bak demiş eylemin morali bu kadar olur seni hülyanın psikolog eşine havale etmek istiyorum ama adam kabul etmez agır vaka diye.şimdi ağır vakayıda dert eder tonaj bakımından değil tamammı canım, mecazen yani.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...