YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 11:51:00

Zeynep sahiden az kalmış :))) Allah yardımcın olsun zamanında ve sağlıklı gelsinler inşallah...
Ama eksikleri en kısa zamanda hallet gün geçtikçe daha çok ağırlaşırsan zor olur senin için gerçekten ...
Sen dikkat et artık nolur nolmaz...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 11:52:00

ya ben de hastane için birçok şey okudum ama hala tam olarak neler lazım bilemiyorum. bazı listelerde gereksiz çok şey var gibi geldi bana. gerçekten yardımcı olursanız sevinirim.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 11:53:00

İyi uykular Özlem' cimm :) Rüyanda minnoşunu gör ;) 


ya bende bi yandan ufaklığın doğumundan sonra vereceğim şeyleri araştırıyorum. Kapı süsü, bez bebikler felan :) 

Kafamda birkaç tane netleşir gibi oldu bakalım.. :) 

Haftasonu da oda için gidip süsler alayım diyorum. Kendim de keten çuval ve keçeden dekoratif yastıklar yapıcam odasına :) 


Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:05:00

Ben hemen hazırladıklarımı yazayım, eksiğim varsa da bilenler uyarırsa sevinirim :)

Bebek çantası için;

hastane çıkış seti

tulum seti
2 battaniye
2 paket yeni doğan bez
2 paket unibaby yenidoğan ıslak mendil

Kendim için;

2 pijama
1 gecelik
sabahlık
1 çift terlik
Diş fırçası/macunu
sabun, kolonya
iç çamaşırı, göğüs pedi
havlu, kağıt havlu, ıslak mendil
Hasta bezi
ped
birkaç makyaj malzemesi :))   şimdilik bunlar :/ 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:12:00

teşekkürler canım bu listeyi yazıyorum eksik yok gibi.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:15:00

Evet Ayşegül gerçekten de çok hızlı geçiyor zaman :)) Artık zaten ister istemez dikkat etmek zorunda kalıyorum. Çünkü fazla ayakta kalınca falan ağrılardan pek de bir şey yapamıyorum.

Neşe teşekkür ederim sana da ben de mümkün oldukları kadar kalmalarını istiyorum ne  kadar zamanına yakın doğarlarsa o kadar iyi olur...  
Özlem sana da iyi uykular... Evde olmanın tadını çıkar :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:16:00

Vayyy marifetli hatunsun Ayşegülcüm... yastıklar falan

Özlem büyük ihtimalle dalmışsındır ama olsun geç kalmış olsamda İYİ UYKULARRRRRRRR...
Bizim içinde uyu ve rüyanda bebişini görrrr

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:18:00

bende masabaşındayım sürekli, kalktığım anda bir müddet yürümekte zorlanıyorum. Bir ağrı oluyor, 1-2 dk sonra ağır ağır yürüyünce geçiyor. Sanırım artık açılmada başladı, zor oluyor yaa :) Gece uyku sersemliği ile birden kalkınca kitlenip kalıyorum :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:26:00

Allah bize de gösterir inşallah o günleri:)) amaaaannnn sağlıklı şekilde kucaklarımıza alalım da unuturuz bu ağrıları kızlar:))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 12:31:00

amin amin :) evet, başka bi isteğim yok vallahi.. sağlıklı sıhhatli atlatalım kucağımıza alalım yeter :) 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...