YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:05:00

sen olmazsa olmazları sırala fatma yaa... tecrübelisin nede olsa
Ayşegülün kine eklenmesi gereken var mı kiiiii

Bu arada bugün baya gevezelik yaptık :D Sen iyimisin bu arada

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:06:00

Valla dağılan da oldu gelen de :))))) taçlara bakıyorum bende hala :)) Ayyy senin ayrı bi güzellikte geçer, son zamanlar eş dost muhabbetleri alışverişler vs. Zaman çok çabuk geçer Neşecim yaa :) ne güzel :) Bende eve kapanmak istemiyorum ama havalar çok soğuk ılınmazda malum... Akşamları artık şehir turu yaparık arabayla ne de tur yapılcak bi şehir ya :D


 Hmm, özel hastanede yapıcam Fatma :) önerilerini bekliyorummmmm 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:06:00

;https://www.facebook.com/feltdesign 


taçlara bakınnnnnnnnnn :) :) Gözüm döndü, hepsi çok güzellll

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:09:00

dinlenmece hep:))  şu 3 haftayı atlatıp bir gidelim bıdığı görmeye rahat edeceğim eşekkürler neşe,


ya ayşegülün eksiğinden çok fazlası var :))))))

bebek için 2 paket beze çok güldüm :D çünkü hiç gerekmeyecek hastane veriyor giyside öyle bebek çıkana kadar bütün ihtiyaçları karşılanıyor,

kendi içinde ped hasta pedinede ihtiyacı yok ama hastane nemli tabi,


ben olsam doğum yapacağınız hastaneyi arayıp doğum katından birileri ile konuşun derim onlar çok iyi yönlendiriyor,

birde sabahlık şart, ve ben pijama ile rahat edememiştim hiç, gecelik derim, geri kalan kişisel ihtiyaçlar zaten, ama hastaneler otel gibi artık herşeyini veriyorlar

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:13:00

:)))) kızlar 2 saat uyudum uyandım bir baktım sayfalar dolusu malzeme, süpersiniz valla, hemen aldım listeyi eklemelerinizi de yaptım, anladım ki daha çoook işimiz var :)) hele şu kırmızı taç olayını çok tuttum, hemen alıcam hatta ilk onu alıcam heralde ;))
Ayşegül ne kadar şanslısın doğum fotoğrafı çeken arkadaşın varmış, ben çok istiyorum ama hem pahalı hem de burada bildiğim biri yok çeken, gerçi araştırsam bulurum belki. hoş Zeynepçim senin gibi benim de hamile fotoğrafım bile çok az :(
Bebek şekerleri süsler anı defterleri hediyelikler falan harika şeyler, biliyorum üşenip almazsam sonra içimde kalır sızlanır dururum, ayy sabırsızlandım hemen iyileşip bu işlere girişmek istiyoruuuuummmmmm... :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:13:00

Valla 2 paket bez ve hasta bezi sonradan eklendi, doğum yapan bi arkadaşımın eşi söledi mutlaka al diye :/ hiç duymamıştım bile böyle bir eksik açıkçası ama duyunca ekledim listeye. 


1 paket bez bebeğe yetmez dedi, çok sık değişiyo altı dedi :/ Ne bilim ben :D 

Evet, doğum öncesi zaten hastane ile görüşücem, ayrıca doktorumla da görüşücem onun da önerileri olacak mutlaka :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:15:00

Bende özelde yapıcam kısmetse... İzne ayrılıp Bursaya giderken yolda doğurmadığım sürece    ( Allah korusun )  niyetim bu.. Aslında hastane ile görüşmek çok mantıklı süpersin.... Benim bi arkadaşımda aynı hastanede yaptı ondanda fikir alırım ben :)))

Banada bakarmısınız sanki doğum yaklaştıda bunları düşünüyorum :))) hep bu 30 küsür haftalara gelenler yüzünden :))))))

Ayrıca hayırlısıyla güzel bir şekilde atlatacaksın inşallah ;)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:16:00

ya eğer hastane karşılamıyorsa o tarz ihtiyaçları doğru demişler:) nerede yaşıyorsun sen?

OĞlumda doğum fotosu yapımammıştım bunda da ya kısmet diyorum ama çok güzel anıbence

özlem hastamıısn şekerim geçmiş olsun,

kırmızzı taçsız olurmuuuuuuuu

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:17:00

Evet kendimi şanslı hissediyorum o yönden, kendimi güvendiğim bir arkadaşıma teslim edicem, hakkaten o bu işi çok iyi biliyor,


Reklam yapayım :))))) Bknz: www.buseeylem.com 
Bir deee; http://www.facebook.com/dogumfoto

Sen nerde yaşıyorsun Özlem? Benim de hamile fotoğrafım çok az, eşime sürekli beni çek beni çek diyorum ama nerdeeeeeeeeee :D :D :D Hamilelik öncesi bir sürü prof. fotoğrafım var bu halimde hiç güzel yok :'( 

Ay dertlendim...

Manisa' da yaşıyorum bu arada :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/18/2012 15:18:00

ah ahhhh .... Ben olmasan bunların hepsi boş kafa ile doğuracaklardı anlaşılan... Ayy çok güldüm su taç olayınam ben bugün yaaaa :))))))))))))))))))  bende alim bari kendime bi tane... Arkadaşım da yapar değişik değişik takarım :)))))))))))))))))))))))))))))


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...