YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 11:21:00

bu işler düşünmeyle olmuyor:) Allah sana güzellikle normal doğum nasip etsin :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 11:32:00

Öyle tabiki, böyle söylememdeki sebep doktorumun şu an için normal doğum olarak uygun olduğumu söylemesi :) Ki nitekim bende normal doğum istiyorum. Tabi son dk. da ne olur ne yaşanır bilemem, nasip kısmet... :) 


Umarım bir terslik olmaz, amin :) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 11:34:00

Gönlüne göre versinAllah bende mertte çok hevesliydim ama kısmet değilmiş 38+ 3 te aldılar miniğimi, çıkmakta istemiyor du hiç :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 11:38:00

ben sepet beşiklerden edindim bir tane ahşap sallanır olanlarından çok şeker bir şey ama birinden aldım 9 ay kullanıp geri vereceğim. sonrası için alacağız bir tane karyola faln.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 11:59:00

Yine konu dönüp dolaşıp alışverişe gelmiş anlaşılan :))
Ya bana 2 tane hediye geldi hastane çıkış seti diye... Yinede almaya gerek varmı o setlerden sizce

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 12:01:00

Bence alma gerek yok, ben 1 tane aldım, bide tulum seti falan aldım.. hastane setleri de pahalı, oınun yerine tulum setlerinden alsan işini görür bence


Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 12:08:00

bence yok ya zaten bebişler çabuk büyüyor çoğu elimizde kaldı diyeni çok duydum. açıkçası ben temkinli davranıyorum bu konuda.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 12:11:00

anlaşılmıştır... Bencede yeterli gibi ama yinede fikir almak istedim. Sadece normal 0-3 ay kıyafet bakarım. Zaten doğum mayıs sonu kısmetse havalarda ısınmış olur body tulum falan almak daha mantıklı. Yelegi falan filan işte...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 12:17:00

ivettt :) 


Tuğba Büyüküstün' ün ikizleri olmuş :))))))) telime mesaj geldi ne alakaysa :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

01/19/2012 12:31:00

http://www.dogumfotosu.com....

ay ilk defa resimlere bakarken bi fena oldum .... çok garip bi duygu ya :)) ağlıycam valla


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...