YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 12:25:00

kızlar şimdi kuaförden geliyorum kızı hazırladım ben hazırlandım bunu uyutup hemen saçımı boyatacaktım, ama benim çocuk yok orada işi bırakmış salak...ihityar bi adam var eli öyle agırki 3 saatte çıkmıştım onun elinden bir kere.girmedim bende karsısında park vardı hava pırıl pırıl kızı soktum parka.biraz enerji attık geldik aa boşuna ygittim geldim bizim buraad bir yokus varki adını deve bagırtan koymuslar, tam tırmanma sporu yanii şu halimle orayı arabayla çıktım(bebek arabası) hemde boşuna yani.sinir oldum.şimdi kızıo uyutacagım, sonra görüşürüz.ben yarın torium dayım saba on bucukta artık sizi bilemem gelmezseniz marmarisede girerim, vakit geçirmek için fondüde yerim pidede yerim vallahiii....

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 12:41:00

hahah keyfiniz bilir diyorsun yook yok bensiz yedirmem siize

aaaa saç mı boyatıyorsun :D benim beyazlarımı görürüsün yarın röflemde gelmişti tatil dönüşü yaptıracaktım hamile döndüm röfle uzadu dip geldi saçlar beyaz ama boyatmıyorum şekerim :)))  doktorum boyatabilirsin diyo ama benim içim rahat değil mertte boyatmadım bunda da boyatmam :)))

bende sabah .ıkmadan gideyim dedim ama mert 9 bucukta gidiyor yetişemme belki diye gitmicem vazgeçtm kuaförden :))
artık idare edeceksiniz :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 13:06:00

boyatmıyorsan neden kuaföre gidecektin föne mi.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 13:30:00

evet :D manikürüm geldi, kaçlar alınsa iyi olur :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 13:43:00

Benim de beyazlar çıktı meydana ama boyatmadım henüz :) Ne kadar daha dayanırım boyatmadan bilmiyorum ama çok fena gözüme batıyolar :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 13:52:00

Ya zeynep mertte yok tu ve yeniydi röflem sıkıntı olmadı ama bu sefer hazırlıksız yakaladı sıpa beni, hemde beyazlar çokartmış baba oğul saçlarıma aklar düşürdüler :))
ama boyatmayı düşünmüyorum şimdilik iare etmeye çalışıyorum ama daha da 5 ay var:(

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 13:56:00

Ben hamile kaldığımı öğrendiğimde yeni boyatmıştım. Ama malum 5,5 ay geçti üstünden. Bizde ırsi olduğu için beyazlık bende de çok var :( Ama ne yapalım artık idare edicez bisüre daha ..

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 14:03:00

evet bizde de ırsi, anneme çekseymişim 55 yaşında başladı beyazlamaya saçı ama babama çekmişim :) bebekler sağlıkla gelsinlerde ne yapalım :))

bazı anne adaylarrın doğumdan hemen önce boyatıyorlar doğumda bakımsız olmamak adına belki öyle yapabilirsin

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 14:07:00

Valla ben ne tarafa çeksem farketmiyomuş zaaten anne baba ikisinin de erken beyazlamış. Abimin vve benimde tabi öyle oldu...
Ben de öyle düşünüyorum aslında doğumdan önce boyatırım galiba ...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

12/01/2011 14:56:00

doktorum 5. aydan sonra dedi boyat diye asudede doğuma kadar boyatmadım doğumdan 3 gün önce bitkisel yaptırdım ama şimdi öyle böyle değil full beyaz yarın görürsünüz kafaya taktım boyatacağım yaa.hep toplu geziyorum ve artık toplasamda  farketmiyor yazık değimi bana   giyin süslen gez kafada bi karış dip yetmedi bembeyaz.....öğk.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...