YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 08:59:00

Çok güzel ama yaa. 2 tane fotoğraf verdiler bize onlara bakıp duruyorum arada :) biri nazlı ama hiç yüzünü göstermiyor. Bunda bile profilden görebildik ancak yüzünü o da neyin ne olduğunu anlayana kadar canımız çıktı :))

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 09:09:00

ikizn annesi olmak cok guzel yaaa

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 09:13:00

Gerçekten muhteşem bir duygu. İlk duyduğumda şok olmuştum ama :)

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:32:00

ay zeynep bende çok isterdim ikiz bebişlerim olsun yani bir formül varsa deneyeceğim ama genetik annenin ailes,nde olması gerekmiş, en az 3 çocuğumm olsun istiyorum.ama 4- 5 olsa hayır demem yanı, 3. gebeliğim ikiz falan olsa ne iyi olur.çok şanslısın sen.allah tamamına erdirsin canım.heleki ilk hamileliğin bu, doya doya yaşa bulantıların bile tadını çıkar, ilk bebeklikleri öyle tatl öyle güzelki.biraz yorulacaksın ama anne olmak uyku için yegane fırsatını bebeğini izleyerek geçirmek demek...allah annelere gerçekten tarifsiz bir güç veriyor.agır işçiler bile bu kadar enerji depolayıp sarfedemez.evin sağından solundan çıkan fındık kabuğu kadar çorapları buldukça coşuyor insan.kızım 2.5 yaşında halaa elbiselerini koklayıp seviyorum.bitmeyen bir aşk.isteyen herkes yaşasın.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:35:00

gece mızırdanıp uyanırdı kızım pıt diye acardım gözümü, o değilde başka bişey için olsa hayatta uyanmam gecenin bir körü  okadar ayık, enerjik olmam yani..alırdım koynuma emzirirdim, şükrederdim, ne mutlu bizeki yaşayabiliyoruz bu duyguları.allah herkese nasip etsin.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:42:00

Herkese merhabaaaaa :)) İşten sürekli giremiyorum. Ne güzel muhabbetler olmuş. Özlem  bende detaylı ultrasonu inanılmaz heyecenla ve sabırsızlıkla bekliyorum. Benim doktorum da 22. haftada istedi. Umarım bende yüzünü görürüm. Çok merak ediyorum.

Özlem ikiz annesi olmak güzeldir ama sanırım  hamilelik esnasında zorlanıyorsundur. Allah yardımcın olsun.

Hepinize sıkıntısız bir gün dilerim :) Görüşmek üzere.

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:47:00

Teşekkür ederim eylem. Belli olmaz belki seninde olur ikizlerin. Aslına bakarsan benim tarafımda ikizi olan tanıdığım hiç yok. En yakın bildiğimiz annemin halasının varmış ikizi. Onu da sonradan öğrendim. Ama eşimin tarafında var. Ablasının ilk bebekleri ikizmiş 5-6 aylıkken kaybetmiş. Ben hiç ihtimal vermiyodum ikiz olacağına o yüzden duyunca çok şaşırdım. Bir de ilk muayene de tek kese görünmüştü. İkinci gidişimizde ikiz dediğinde şok geçirdim resmen :D İkiz gebeliklerde bulantı falan daha fazla olur diyolar ama ben çok şükür rahat atlattım o dönemi. Tahminlerimin aksine pek problem yaşamadım. Onlar sağlıkla gelsinde yorgunluk gelir geçer...

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:50:00

Ay pardon ben isimleri karıştırdım. Zeynep yazacağıma Özlem yazmışım :) 

Zeynep ikizlerin hayırlısı olsun :)) 

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:51:00

Banu hiç merak etme yüzünü, burnunu parmaklarını herşeyini görüyosun :) tabi benim kızların biri göstermedi tam yüzünü yan duruyordu :) hamileliğimde şimdilik rahat geçiyor ama ilerde ağırlaştıkça ne olur bilmiyorum :D

Ynt: YENİ HAMİLELER..2012 DE ANNE OLACAKLAR-2

11/25/2011 10:52:00

Önemli değil :) teşekkür ederim hepimizin evlatları hayırlı olsunn...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
0-40 hafta arasındaki hamileler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...